با تصميم اسپانسر صبا
اسپانسر تيم فوتبال بزرگسالان صباي قم مسؤوليت مربيگري اين تيم بعد از استعفاي سرمربي صبا را به شكل موقت به سلمان تاجدار سپرد.
کد خبر: ۵۲۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 13 November 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تغییرات اجباری در کادر فنی مواجه شد و از این به بعد دستیار هومن افاضلی به جای وی روی نیمکت صبا خواهد نشت.

این در حالی است که هومن افاضلی سرمربی تیم صبای قم روز گذشته در تمرین صبا از بازیکنان این تیم و همکاران فنی خود به دلیل مشکلات مالی صبا رسما خداحافظی کرد و با اعلام خبر استعفای خود از سرمربیگری صبا دیگر در این تیم مسوولیتی نخواهد داشت.

هر چند اسپانسر صبای قم ساعتی بعد از استعفای رسمی افاضلی اعلام کرد که این مربی به کار خود در تیم صبا ادامه می‌دهد اما افاضلی تصمیم نهایی خود را گرفت و رسما از صبا رفت تا صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران بدون سرمربی باشد.

سلمان تاج‌دار که در کادر فنی تیم صبای قم دستیار هومن افاضلی بود با سابقه سرمربیگری تیم پارسه تهران در لیگ آزادگان و همچنین سرمربیگری در تیم فوتبال پارس جنوبی جم که در حال حاضر یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران است، به صورت موقت مربی تیم صبای قم شد.

بدین ترتیب در مسابقه عصر روز سه‌شنبه 23 آبان ماه صبای قم با تیم نساجی مازندران که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود، سلمان تاج‌دار بازیکن اسبق تیم‌های مختلف باشگاهی فوتبال ایران مربی تیم صبا خواهد بود تا اسپانسر صبا دنبال سرمربی جدید این تیم باشد.

این در شرایطی است که تیم صبای قم با هدایت هومن افاضلی مجموعا از 12 مسابقه 9 امتیاز کسب کرد و در حال حاضر بین 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار