فرمانده کل سپاه به منظور پیگیری امور امدادرسانی به هموطنان زلزله زده همچنان در منطقه حضور دارد.
کد خبر: ۵۲۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ 14 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بویژه شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین ، ازگله و روستاهای منطقه از نزدیک در جریان کمک رسانی به مردم قرار گرفت.


فرمانده کل سپاه پس از این بازدید، در جلسه ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرماندهان قرارگاه نجف اشرف، سپاههای کرمانشاه و ایلام و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ضمن دریافت آخرین گزارش ها از وضعیت امداد رسانی به هموطنان زلزله زده منطقه و دریافت نیازمندی های موجود برای تداوم خدمت رسانی همه جانبه به آنان در تماس های تلفنی با فرماندهان سپاههای تهران بزرگ، خوزستان، مرکزی و همدان و ارائه لیست کمک های فوری و نیازمندی های ضروری زلزله زدگان، دستورات لازم را برای تهیه و ارسال هرچه سریع تر این کمک ها صادر کرد.


سرلشکر جعفری در پایان ضمن درخواست از هموطنان عزیز ایران اسلامی برای کمک به تامین نیازهای زلزله زدگان غرب کشور، به مردم زلزله زده منطقه نیز اطمینان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرو تدبیر فرماندهی معظم کل قوا حداکثر تلاش و همت خود را برای کاهش آلام مردم و کمک به آنان انجام خواهد داد.


گفتنی است فرمانده کل سپاه به منظور پیگیری امور امدادرسانی به هموطنان زلزله زده همچنان در منطقه حضور دارد.


بنابراین گزارش طبق هماهنگی که توسط ستاد بحران کشور انجام شده است خدمت رسانی به روستاهای زلزله زده و بخشی از آواربرداری مسیرهای اصلی و جاده ها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده که با قوت و قدرت در حال انجام است.


شایان ذکر است امداد رسانی اولیه ، ارائه خدمات بهداشت و درمان و نیز اقدامات مهندسی برای گشایش مسیرهای مواصلاتی توسط یگان های مختلف سپاه از ساعات اولیه وقوع این حادثه در جریان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار