عزیزی با تأکید بر اینکه در این سانحه تصادف 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 4 نفر مسافر و دو نفر دیگر راننده‌های خودروها هستند.
کد خبر: ۵۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 14 November 2017
رئیس پلیس راه استان همدان از تصادف کامیونت ایسوز و مینی بوسی در محور همدان بیجار خبر داد و گفت: در این سانحه ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: ساعت 9:10 دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیونت ایسوز در محور همدان بیجار با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه مینی‌بوس از سمت بیجار به سمت همدان با راننده 15 نفر سرنشین داشته است، افزود: کامیونت ایسوز از سمت تهران با بار تزئینات داخلی ساختمان به سمت تکاپ در حال حرکت بود که به علت خواب آلودگی راننده کامیون این دو دستگاه با یکدگیر برخورد کرده‌اند.

عزیزی با تأکید بر اینکه در این سانحه تصادف 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 4 نفر مسافر و دو نفر دیگر راننده‌های خودروها هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان ابراز کرد: گشت پلیس راهور سریع و قبل از ساعت 9:30 دقیقه در محل سانحه تصادف حاضر بوده است.

عزیزی با اشاره به اینکه از 6 نفر فوتی 5 نفر در سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: یک پسربچه خردسال نیز پس از انتقال به درمانگاه گل‌تپه جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مجروحان این سانحه به بیمارستان بعثت انتقال داده شده‌اند، ابراز کرد: 2 دستگاه آمبولانس هلال احمر و 3 دستگاه آمبولانس اورژانس این مجروحان را به بیمارستان انتقال داده‌اند.

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه خواب آلودگی و خستگی عامل شدیدترین تصادفات جاده‌ای به ویژه در جاده‌های دو طرفه است، اظهار داشت: سالانه تعدادی زیادی از تصادفات منجر به فوت و مجروحیت به دلیل خواب آلودگی سرنشینان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار