رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان؛
مهلت ارسال آثار اولین جشنواره رسانه ای " ابوذر " استان سمنان تا بیستم آذر ماه 1396 تمدید شد.
کد خبر: ۵۲۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 14 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی آقا مسلمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت : مرحله استانی جشنواره ملی ابوذر با معرفی آثار برتر فعالان رسانه ای استان سمنان پایان آذر ماه امسال برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تمهیدات تبلیغاتی و فراخوان این جشنواره از یک ماه پیش در استان انجام شده است افزود : این جشنواره رسانه ای با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم(عج) استان و دفتر استانی موسسه رسانه ای سراج برگزار می شود.


مسلمان تصریح کرد : خبرنگاران، سردبیران، نویسندگان رسانه ای، عکاسان ، تولید کنندگان آثار دیداری و شنیداری خبری و فعالان تولید محتوای خبری در فضای مجازی می توانند آثار خود را در هشت موضوع ارائه کنند.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان افزود : خبر و گزارش،مقاله، تیتر و عکس خبری، یادداشت و سرمقاله،کاریکاتور، موشن و اینفوگرافیک و مصاحبه و فیلم کوتاه خبری (گزارش های تلویزیونی) از بخش های اصلی جشنواره است و در بخش ویژه نیز از فعالان شبکه های اجتماعی، مدیران کانال ها و گروه های فضای مجازی درون استانی قدردانی می شود.


وی افزود : بر اساس ضوابط جشنواره هر متقاضی می تواند در سه موضوع یاد شده آثاری را که در بازه زمانی اول فرودین تا بیستم آذر 1396 تولید و در یکی از رسانه های مکتوب، الکترونیک، پایگاه اینترنتی، دیداری و شنیداری و فضای مجازی منتشر شده است، با تکمیل فرم مخصوص ارسال نماید.


مسلمان با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره 24 برگزیده دارد، افزود : برترین ها به جشنواره ملی ابوذر که دی ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد راه می یابند .


رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برنامه ریزی ها برای دریافت آثار بصورت الکترونیک و از طریق سایت ویژه جشنواره خبر داد و اظهار داشت علاقمندان برای اطلاع بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار می توانند به آدرس اینترنتی aboozarfest.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار