فرماندارشاهرود
فرماندار شاهرود گفت : پیگیری مرز هوایی و ادامه پروزها به منظور افزایش رونق اقتصادی در اولویت برنامه های دولت دوازدهم در این شهرستان است.
کد خبر: ۵۲۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 14 November 2017

به گزارش تابناک سمنان،  سید محمدرضا هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که در برخی استان های کشور گاهی بیش از دو یا سه فرودگاه وجود دارد، افزود : داشتن مرز هوایی در فرودگاه های استان هیچ محدودیتی ندارد.

وی خاطرنشان کرد : توسعه فرودگاه شاهرود و تلاش برای دریافت مجوز مرز هوایی گامی بزرگ در راه افزایش صادرات محصولات این منطقه می باشد که نیازمند حمایت دولت است.

هاشمی با تاکید بر لزوم تقویت بخش بازرگانی در حوزه کشاورزی، اظهارداشت: باغداران به تنهایی نمی توانند محصول خود را صادر کنند بنابراین تشکل های اقتصادی با شرکت در نمایشگاه ها ، با بازارهای جهانی ارتباط برقرار کنند.

فرماندار شاهرود یافتن زنجیره مزیت دار اقتصادی را نخستین گام در تولید و توسعه محصولات دانست و ادامه داد: شاهرود با داشتن مرکز تحقیقات کشاورزی و افراد متخصص بسیار در این حوزه باید در باره اصلاح محصولات، آبیاری و شیوه های نگهداری محصولات کشاورزی و باغی اقدام جدی تری داشته باشد.

هاشمی با تاکید بر لزوم ارتقاء بسته بندی محصولات، اضافه کرد: اگر صدها هزار تن هم انگور تولید کنیم اما نتوانیم آن را به شیوه صحیح بسته بندی نماییم، توان صادرات آن را نخواهیم داشت.

زرد آلو و سیب در ردیف های بعدی تولید محصولات باغی شاهرود قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار