رئیس پلیس‌راه استان سمنان;
با آغاز تعطیلات آخر هفته و سالروز شهادت امام رضا (ع) افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 15 November 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : ترافیک در این لحظات تقریباً روان است و ترافیک تا پایان تعطیلات در محورهای مواصلاتی استان سمنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در این ایام وجود ندارد اذعان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پلیس برای استقرار در این محورها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس‌راه در ایام تعطیلات روزهای پایانی هفته و سالروز شهادت امام رضا (ع) است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به استفاده از دوربین‌های سرعت‌سنج سیار در محورهای مواصلاتی استان سمنان تصریح کرد: 47 دوربین سرعت‌سنج به‌صورت ثابت سرعت و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان سمنان را کنترل می کنند.

وی کنترل وسایل نقلیه مسافربری را یکی دیگر از اقدامات نیروهای پلیس برشمرد و گفت: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو مهم‌ترین عامل وقوع تصادفات جاده‌ای در استان سمنان است.

خسروجردی از اجرای طرح کنترل مدارک در پلیس‌راه‌ها و پایگاه‌های پلیس در مسیر جاده خبر داد و تصریح کرد: این طرح در ساعاتی که خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان تشدید می‌شود باهدف هوشیاری و رفع خستگی رانندگان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تعامل با دستگاه‌های امدادی و اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای در این ایام تصریح کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح جاده‌ها برای برخورد با راننده‌های متخلف اجرا می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تأکید کرد: نیروهای پلیس در مناطق پرحادثه مستقر خواهند بود و با رانندگان متخلف با قاطعیت برخورد می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار