عدل هاشمی با اشاره به آمار مسئولین
هاشمی با انتقاد آمار ارائه شده گفت : این گزارشات هم باید به روز شود و هم دقیق. این آمار کیلویی است ما آمار درستی نداریم یعنی آمار بیکاری ما این است که ارائه می شود ؟ آقای استاندار و آقای کاتب باید فکر اساسی شود.
کد خبر: ۵۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 16 November 2017
ششمین نشست کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاتب عضو هیئتی رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون اشتغال مجلس ، دکتر منصوری معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور در این نشست گفت : زلزله کرمانشاه همه ی ما را داغدار کرد و امیدوارم اطلاع رسانی های دقیقی صورت گیرد تا مردم استان بتوانند در حد توان در کمک رسانی ها مشارکت داشته باشند.
عدل هاشمی افزود : آقایان من علمی نیستم اما سئوالی برایم مطرح بوده است ! چرا با این همه گزارش ، پاورپوینت که ارائه می شود  ، مصوبات خوبی هم که داریم، در همین سالن چه میزان مصوبه تصویب شده است  باز هم همان آمار بیکاری را داریم و بیشتر هم می شود؟ در زمان حضور خود من بیش از  ۱۷ مصوبه داریم ، خروجی این مصوبات چه بوده است.

هاشمی با انتقاد از آمار ارائه شده گفت : این گزارشات هم باید به روز شود و هم دقیق. این آمار کیلویی است ما آمار درستی نداریم یعنی آمار بیکاری ما این است که ارائه می شود ؟ آقای استاندار و آقای کاتب باید فکر اساسی شود.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی ، چرامی و لنده در مجلس شورای اسلامی به بی اثر بودن برخی مصوبات اشاره کرد و گفت : آقای استاندار مصوبات قبل باید بررسی شود ، باید معلوم شود که این مصوبات به چه میزان تأثیرگذار بوده است.
هاشمی گفت : پیشنهاد من این است که در هر جلسه دو یا سه مصوبه داشته باشیم و پیگری شود تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به موضوع کارورزی خطاب به مدیر کل کار و رفاه اجتماعی گفت : در طرح کارورزی ما بیش از دو هزار ظرفیت بکارگیری نیروی کار داشته ایم اما اعلام کنید چند درصد محقق شده است . مگر ما چند ماه دیگر تا  پایان سال داریم ! مگرمعجزه شود تا بتوانیم این ظرفیت را استفاده کنیم!
عدل هاشمی در پایان سخنانش گفت : ما باید بدانیم که  می خواهیم چکار کنیم باید مسئولین اجرایی برنامه ریزی مدونی طراحی کنند ما هم با تمام قدرت در خدمت آن ها هستیم و تمام تلاش خود را در کمک به برنامه ها انجام خواهیم داد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار