به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: طرح های توسعه صنایع نسبت به راه اندازی واحدهای تولیدی جدید از کارایی و بهره وری بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل بیشتر مورد توجه و حمایت استان قرار دارند.
کد خبر: ۵۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 18 November 2017
به گزارش تابناک سمنان، منوچهر صادقی افزود: امروزه طرح های توسعه واحدهای تولیدی از بهره وری بیشتری برخوردار هستند چرا که سرمایه گذار و امکانات زیربنایی آنها وجود دارد و نیازی به مقدمات اولیه ندارند.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره ای مسئولان از واحدهای تولیدی استان اظهارداشت: بازدید استاندار و گروه مدیریتی استان از صنایع در راستای حمایت از تولید و واحدهای تولیدی موفق و طرح های توسعه این واحدها صورت می گیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: برابر مصوبه دولت برای بازسازی و نوسازی صنایع در اقتصاد مقاومتی و بسته های رونق تولید و حفظ اشتغال در سال جاری 300 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که استان سمنان تا به امروزاز رتبه های برتر در زمینه استفاده از این طرح ها و بسته ها بوده است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان ادامه داد: سمنان از اولین استان هایی است که در بخش رونق تولید در 6 ماه نخست امسال تسهیلات خوبی پرداخت کرده و از رتبه مناسبی در این زمینه برخوردار است.

وی با بیان این که در دستور العمل جدید برای بازسازی و نوسازی صنایع تاکید شده است، افزود: سمنان از استان های نیازمند بازسازی و نوسازی صنایع است و در این زمینه نیز تاکنون پیشرفت های خوبی داشته ایم که البته کافی نیستند.

در 6 ماه نخست امسال ، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار