رئیس پلیس راه استان سمنان;
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در ایام پایانی ماه صفر ۲۱ فقره حادثه جرحی در محورهای مواصلاتی این استان به وقوع پیوست.
کد خبر: ۵۲۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 20 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر ۲۱ فقره حادثه جرحی درمحورهای مواصلاتی استان سمنانبه وقوع پیوست گفت : در مجموع این حوادث ۳۴ نفر مجروح شدند که ۱۴ درصد این حوادث در محور میامی-سبزوار رخ داده است.


وی با بیان اینکه ۶۸ درصد حوادث رانندگی چهار روز اخیر استان سمنان واژگونی خودرو است، افزود: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای مواصلاتی استان سمنان احتمال خستگی و خواب آلودگی راننده وجود دارد که از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.


رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۱۸ درصد تصادفات در بازده زمانی ۲۰ الی ۲۲ شب رخ داده است، ابراز داشت: در چهار روز گذشته ۵۰ درصد حوادث رانندگی را بی توجهی راننده به جلو و ۳۲ درصد را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه شامل شده است.


خسروجردی با بیان اینکه در تعطیلات منتهی به شهادت امام رضا(ع) یک فقره سانحه فوتی با دو کشته نیز در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: تصادف پهلو به پهلو پژو ۴۰۵ با خودرو پاژن منجر به مرگ در دم خانم ۵۰ ساله خودرو پژو و جان باختن خانم ۲۸ ساله در بیمارستان شد که رعایت فاصله عرضی از سوی سواری پژو می توانست از وقوع این حادثه تلخ جلوگیری کند.


وی افزود: هوشیاری راننده پشت فرمان خودرو از جمله عوامل مهم در پیشگیری از بروز سوانح و تصادفات است که از رانندگان تقاضا داریم بعد از دو ساعت رانندگی حتما از خودرو پیاده و استراحت یک ربع را در برنامه سفر خود قرار دهند تا خاطره سفر برای سرنشینان خودرو دلنشین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار