مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: با اهتمام مسئولان و بر اساس استاندارد « پی ام، بی او کی» نظام جامع مدیریت ‏پروژه در این شرکت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 21 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اکبر صباغ صبح سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی جاری‌سازی رویه‌های مدیریت پروژه در شرکت برق منطقه‌ای سمنان، ضمن بیان اینکه کمیته تخصصی مدیریت پروژه در این شرکت از سال۹۳در قالب یک گروه ‌کارشناسی متشکل از مدیران پروژه‌های اجرایی و کارشناسان مرتبط برای انجام فعالیت‌های پروژه‌ها شروع به ‌کارکرده است، بیان داشت: تاکنون با تشکیل۴۲جلسه، نسبت به تدوین رویه‌ها در حوزه‌های مدیریت پروژه اقدام ‌شده تا بتوانیم نظام جامع مدیریت پروژه را در سمنان اجرایی کنیم.

سید علی اکبر صباغ رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

وی افزود: کمیته عالی مدیریت پروژه شرکت متشکل از مدیرعامل برق منطقه‌ای، معاونان و مدیران ارشد، به‌منظور ‌سیاست‌گذاری و نظارت عالیه بر عملکرد پروژه‌ها و همچنین بررسی و تصویب رویه‌های تدوین‌شده، اقدام به ‌برگزاری۱۱جلسه کرده اجرای نظام مدیریت ‌پروژه بر اساس استاندارد پی‌ام بی او کی کرده است.

مدیرعاملبرق منطقه‌ای سمنان همچنینگفت: این استاندارد در راستای اهداف استراتژیک وبر اساس سند چشم‌انداز وزارت ‌نیرو و به‌منظور اجرای کارآمدتر پروژه‌ها با استفاده از توانمندی داخلی و راهبرد اقتصاد مقاومتی، در این ‌شرکت تدوین و جاری‌سازی فرایندها در دستور کار قرارگرفته است. ‌

صباغ افزود: برگزاری دوره جامع آموزشی مدیریت پروژه، انتخاب مدل مدیریت پروژه، ‌ارزیابی بلوغ سطح مدیریت پروژه، مدیریت تغییر، تدوین خط‌مشی‌ها، پیاده‌سازی در پروژه‌های پایلوت، ‌طراحی نرم‌افزار مدیریت پروژه، ارزیابی بلوغ مدیریت پروژه و پیاده‌سازی کامل نظام مدیریت پروژه، از مراحل ‌استقرار نظام مدیریت پروژه در این نوع استانداردها است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار