به گزارش تابناک سمنان، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به مهار آتش سوزی در سیلوی سمنان، گفت: آتش سوزی و انفجار طبقات فوقاتی سیلوی سمنان تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۵۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 22 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسمعیل پور روز چهارشنبه گفت: این حادثه ساعت 11 و 30 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی سمنان گزارش شد که با مراجعه ماموران آتش نشانی مشخص شد گرد غلات در طبقات نهم و دهم سیلوی سمنان منفجر شده است.


وی با اشاره به خروج شعله های آتش به وسیله دستگاه تهویه به خارج از این طبقات، افزود: کارکنان سیلوی سمنان با آمادگی کامل و به دلیل فراگیری آموزش های ویژه در هفته پدافندغیرعامل، در این سانحه آسیبی ندیدند و آتش سوزی دراین سیلو فقط خسارت مالی داشته است.


وی با اشاره به شدت انفجار که باعث شکستگی شیشه های طبقات سیلوی سمنان شد، خاطرنشان کرد: برای مهار آتش در طبقات فوقانی سیلوی سمنان سه دستگاه خودرو و 9 مامور آتش نشانی از ایستگاه های هشت شهریور و ارگ سمنان به محل سیلو اعزام و موفق به مهار این آتش شدند.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: گرد غلات به خودی خود در صورت وجود جرقه مستعد انفجار و آتش سوزی است و علت این انفجار در سیلوی سمنان در دست بررسی است.


آتش نشانی سمنان چهار ایستگاه فعال با 77 مامور در سه نوبت کاری دارد.


برچسب ها: انفجار ، سیلوی سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار