رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی استان در بهین یاب ثبت‌نام کردند، گفت: بررسی پرونده این واحدها در دست انجام است.
کد خبر: ۵۲۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 23 November 2017

به گزارش تابناک سمنان،  بهروز اسودی صبح پنج شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی استان در بهین یاب ثبت نام کردند، تاکید کرد: پرونده بیش از یکهزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بهین یاب به بانک های عامل استان معرفی شده و پرونده ۷۶۱ واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه رفع موانع تولید استان قرار ‌دارد.

بهروز اسودی - کراپ‌شده

وی افزود: سهمیه بهین یاب در سال جاری با توجه به اینکه بخش خدمات و گردشگری نیز به مقوله کشاورزی، دامداری و صنعت، معدن افزوده شده، به دو برابر افزایش یافته است لذا این امر می تواند فرصت خوبی را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، عمده ترین مشکلات واحد های تولیدی را مالیات، بدهی قبوض گاز، برق و...، تامین اجتماعی، معوقات بانکی، معوقات در پرداخت حقوق کارکنان، بدهکاری مالی و ... دانست و گفت: در کارگروه رفع موانع تولید سعی می شود تا حد امکان در رفع تمام این موارد تلاش شود.

اسودی بیان کرد: سال گذشته ۴۵۰میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان سمنان پرداخت شد.

وی همچنین افزود: مشکلات ۳۳واحد تولیدی در جلسات و کمیته های ‌کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در دست بررسی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار