در دو بخش دختران و پسران؛
دومین روز از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در دو بخش دختران و پسران با رقابت در مرحله یک‌چهارم نهایی انفرادی و دومین دور از انتخابی دونفره آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 23 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، دومین روز از مسابقات بین‌المللی بدمینتون سمنان در بخش جوانان برای نخستین بار در سطح کشور با حضور ۳۲ ورزشکار داخلی و ۱۲ ورزشکار خارجی از کشورهای سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان در سالن اختصاصی خانه بدمینتون سمنان از صبح پنج‌شنبه در حالی آغاز شد که قرار است مسابقات یک‌چهارم نهایی تک نفره امروز با انجام دیدارها در بخش پسران از سر گرفته شود.

بدمینتون

امروز قرار است در این مرحله هشت ورزشکار که همگی از جمهوری اسلامی ایران هستند برای راه یافتن به مرحله نیمه‌نهایی باهم در بخش انفرادی رقابت کنند، همچنین رقابت‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی دونفره نیز بین نمایندگان ایران برگزار خواهد شد.

طبق اعلام مسئول کمیته برگزاری این رقابت‌ها مهدی انصاری و امیر جباری علی حسین‌خانی، متین مقیمی، علی باستانی محمدامین علی‌اکبریان، محمد چارمالی، امیرحسین نورعلیان همگی از ایران اسلامی ورزشکاران راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی تک نفره پسران هستند.

این رقابت‌ها دارای رنکینگ جهانی و جنبه انتخابی تیم ملی جوانان ایران اسلامی را نیز دارد و قرار است از فردا رقابت‌های بخش دختران آغاز شود.

این مسابقات از اول تا سوم آذرماه در سالن بدمینتون سمنان واقع در ورزشگاه تختی در حال برگزاری است.

تیم ملی ایران در دو بخش دختران و پسران با ۳۲ ورزشکار حضور دارد که این تعداد به‌تساوی بین دختران و پسران تقسیم‌شده است همچنین در تیم بدمینتون ایران شش عضو از استان سمنان دیده می‌شود.

گفتنی است در استان سمنان دو پایگاه پرورش قهرمانی بدمینتون در شاهرود و سمنان وجود دارد.

مرتضی ولی دروی سرپرست تیم بدمینتون جمهوری اسلامی ایران نیز این مسابقات را از نزدیک دنبال می‌کند تا عملکرد شاگردانش را برای اعزام به اردوی استعدادیابی مالزی ویژه اعزام به مسابقات آسیایی نپال و درجه سه جهانی، تحت نظارت داشته باشد.

رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال، فردا برگزار می‌شود تا با شناختن چهره افراد برتر در دو بخش دختران و پسران و در مسابقات دوبل و انفرادی پرونده اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون سمنان بسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار