به گزارش تابناک سمنان، اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان زیر 19 سال با برتری ورزشکاران ایرانی در سمنان به پایان رسید.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ 25 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، از 40 شرکت کننده در مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان که از کشورهای آذربایجان، پاکستان ، افغانستان و ایران شرکت داشتند ، 32 ورزشکار، ملی پوشان ایران بودند.


در پایان سه روز رقابت در بخش مسابقات انفرادی دختران، ثمین عابد خجسته اول، هدیه شمس دوم و فاطمه مومن خواه و یگانه کرمانی مشترکا سوم شدند.


در بخش پسران و در مسابقات انفرادی امیر جباری و محمد چهار مالی اول و دوم شدند و علی باستانی و علی حسین خانی به مقام مشترک سوم دست یافتند .


در مسابقات دوبل پسران هم تیم مهدی انصاری و علی حسین خانی بر سکوی اول ایستاد .


امیر جباری و امیر حسین نور علیان بر سکوی دوم ایستادند و تیم های سینا جاویدی و نیما رستم پور و نیز علیرضا کرمی وعلی باستانی هم بر سکوی سوم ایستادند.


محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون در آیین اختتامیهمسابقات بین المللی بدمینتون جوانانگفت: برترین های این رقابت ها در رنکینگ جهانی دو هزار و 500 امتیاز می گیرند.


گفتنی است ، اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان اول تا سوم آذر ماه در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار