مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان خبر داد:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از اعزام دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان برای حضور در کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: این اردوهای چهار روزه به مدت دو ماه برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۵۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 25 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا جهان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اعزام دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر برای حضور در کاروان راهیان نور خبر داد و ابراز داشت: در این اردوی چهار روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی فتح المبین، هویزه، فکه، شلمچه و اروندرود بازدید می کنند.

   مراسم  اعزام دانش آموزان کشور به اردوی راهیان نور به میزبانی استان البرز

وی با بیان اینکه شناساندن ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل چهارمی که دوران جنگ را درک نکرده است از جمله ضروریات به شمار می رود، افزود: هدف از برگزاری این اردوها ترویج روحیه شهادت‌طلبی در بین نوجواناناست که اعزامدانش آموزان در قالبکاروان راهیان نوردر آذر و دی ماه سال جاری انجام می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج ۴۸۰ دانش آموز شاهرودی به مناطق جنگی اعزام شدند، ابراز داشت: ترویج روحیه بسیجی و عنصر مقاومت از جمله اهداف اردوی راهیان نور محسوب می شود که با توجه به استقبال خوب به زودی سایر دانش آموزان شهرهای استان نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود.

جهان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته درمجموع دو هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که به نسبت امسال با رشد و استقبال خوبمواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ دانش آموز نیز فصل تابستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند، افزود: اردوهای راهیان نور می کوشد تا دانش آموزان را با فلسفه هشت سال جنگ دفاع مقدس و روحیه جوانمردی و از خود گذشتگی ایثارگران آشنا و آن ها را در راستای حفظ ارزش های اسلامی ترغیب کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار