در هفته چهارم ليگ دسته اول ايران صورت گرفت
بانوان تيرانداز قم در چهارمين هفته مسابقات لیگ دسته اول تيراندازي بانوان باشگاه‌هاي کشور برابر تيم مدعي پالايش و پخش نفت به برتري رسيدند.
کد خبر: ۵۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته چهارم فصل 1396 مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه پاس برگزار شد و تیراندازان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران رقابت کردند.

تیم بانوان هیات تیراندازی که امسال به نمایندگی از قم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر تیراندازی زنان ایران رقابت می‌کند، این هفته به مصاف تیم پالایش و پخش نفت رفت و در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی موفق به شکست حریف مطرح خود شد.

در این هفته از مسابقات مینا روحیان، فاطمه حسین‌زاده، نرجس کولیوندی و مونا سعیدپور در رشته تفنگ بادی به میدان رفتند و در رشته تپاتچه بادی نیز زهرا زارعی، نرگس خوش‌اخلاق، زهرا عرفانی‌مقدم، حنانه کانطوری و مطهره رکنی‌حسینی با حریفان رقابت کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، این هفته از مسابقات با رقابت هفت تیم به انجام رسید و در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم‌های هیات تیراندازی قم، پاس ناجا و نظام مهندسی ساختمان اصفهان موفق به شکست تیم‌های هیأت‌‌ تیراندازی گرمسار، خراسان‌رضوی و شرکت پالایش و پخش نفت شدند.

همچنین در مسابقات تیمی رشته تپانچه بادی تیم‌ بانوان هیات تیراندازی قم همانند تفنگ بادی از سد تیم پالایش و پخش نفت عبور کرد و تیم‌های هیأت‌‌ خراسان رضوی و پاس ناجا نیز تیم‌های نظام مهندسی ساختمان اصفهان و هیأت‌‌ گرمسار را از پیش‌رو برداشتند.

این در حالی ست که با برگزاری دیدارهای نهایی و شلیک 24 تیر در رشته تپانچه بادی، بهاره زمانیان از تیم هیأت‌‌ تیراندازی خراسان‌رضوی رتبه نخست را کسب کرد، درسا عرب‌شاهی از نظام مهندسی ساختمان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه صادقی از پاس ناجا سوم شد.

برترین‌های بخش انفرادی رشته تفنگ بادی هفته چهارم فصل 1396 لیگ دسته اول تیراندازی زنان ایران در حالی مشخص شدند که چهره شاخص تیم بانوان قم مینا روحیان بود که بعد از روژان جلالیان تیرانداز تیم پاس ناجا در مکان دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار