معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به دنبال توسعه فاز دوم شهرک صنعتی مرکزی شهر لار است اظهار داشت: امید است با پیگیری‌های نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و با تصویب منطقه ویژه اقتصادی برای این شهرستان شاهد تسریع در حرکت رو به رشد صنعت در لارستان باشیم.
کد خبر: ۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 16 February 2015

غلامحسن بهارلوئی‌نژاد مهم‌ترین موانع پیش روی صنعت استان فارس را عدم توانایی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: بیشترین دغدغه سرمایه گذاران سرمایه در گردش آن‌هاست که به خاطر بالابودن میزان بازپرداخت وام‌ها برای تولیدکنندگان، مشکل‌ساز شده است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس از طریق مسئولان ارشد استان در حال پیگیری است، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای انتقال آب خلیج فارس به استان فارس این آب از طریق لارستان با اولویت استفاده در بخش صنعت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته اکثر زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی لارستان فراهم شده است، گفت: در چند روز آینده پروژه احداث ساخت تصفیه خانه برای شهرک صنعتی لارستان به مناقصه گذاشته و در اسرع وقت عملیات ساخت آن شروع می‌شود.

بهارلوئی نژاد با تأکید بر حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌ها و نواحی لار و بخش‌های تابعه آن تصریح کرد: به طور یقین حضور سرمایه گذاران سبب رسیدگی بیشتر به شهرک‌های این شهرستان می‌شود که خود به خود سبب ایجاد اشتغال و رونق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار