تیراندازی همدان بعد از کشتی، تنها رشته‌ای است که دو دوره پیاپی در المپیک حاضر شده و تداوم این روند می‌تواند تیراندازی را در تاریخ ورزش استان همدان جاودانه کند.
کد خبر: ۵۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 27 November 2017
بانوان تیرانداز همدان این روزها در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به هدف می‌زنند و عناوین قابل توجهی هم کسب کرده‌اند.

به گزارش فارس، هفته‌های ششم و هفتم لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور اواخر هفته گذشته به میزبانی سالن 80 خطه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم همدان مقابل دو تیم قدرتمند و تا به دندان مسلح لیگ برتر، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و یک مسابقه را هم متحمل شکست شد.

در هفته ششم این رقابت‌ها تیم تفنگ صنایع غذایی سحر همدان با ترکیب مه‌لقا جام‌بزرگ، زهرا بزرگی، فاطمه پاک‌تینت و آرمینا صادقیان مقابل تیم خوب و مقتدر مقاومت به برتری دست یافت و نزاجا هم هیات قزوین را از میان برداشت. در تپانچه هم تیم صنایع غذایی سحر همدان با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی، مینا قربانی، مریم خوانساریان و لعیا محمدی موفق شد مقاومت را شکست دهد.

در این هفته با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، گلنوش سبقت‌اللهی از صنایع غذایی سحر همدان با کسب بالاترین امتیاز توانست در مکان اول بایستد و هانیه رستمیان و زینب طوماری هر دو از هیات قزوین مکان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در فینال رشته تفنگ بادی نیز، الهه احمدی از نزاجا، آرمینا صادقیان از صنایع غذایی سحر همدان و رویا صبح‌خیز از هیات قزوین به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

اما در هفته هفتم تیم صنایع غذایی سحر همدان مقابل نزاجا شکست خورد. در این هفته با برگزاری فینال در بخش انفرادی تپانچه بادی، آمیتیس جعفری از نزاجا در جایگاه اول، الهام هریجانی از مقاومت در جایگاه دوم و گلنوش سبقت‌اللهی از صنایع غذایی سحر همدان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در فینال تفنگ بادی و در غیاب دو ملی‌پوش کشورمان نجمه خدمتی و مه‌لقا جام‌بزرگ، آرمینا صادقیان از صنایع غذایی سحر همدان، الهه احمدی از نزاجا و مریم شفیعی از مقاومت به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، تیم صنایع غذایی سحر همدان در مجموع دو رشته تفنگ و تپانچه بعد از دو تیم نیروی زمینی ارتش و مقاومت رده سوم تیمی را به خود اختصاص داده است و هیات قزوین و ثابت هدف آریا جایگاه‌های چهارم و پنجم را مال خود کرده‌اند.

تیم هیات تیراندازی همدان امسال با حمایت و اسپانسری شرکت صنایع غذایی سحر همدان در لیگ برتر بانوان تیمداری کرده و برابر دو تیم مطرح و همیشه مدعی مقاومت و نزجا نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

این تیم فارغ از نتایج خوب تیمی در چند هفته سپری شده از مسابقات، هر هفته با تکیه بر توانایی نفراتی چون آرمینا صادقیان، مه‌لقا جام‌بزرگ، گلنوش سبقت‌اللهی و مینا قربانی در نتایج انفرادی درخشش فوق‌العاده‌ای داشته و نام تیراندازی همدان را در فصل جاری لیگ برتر ورد زبان‌ها کرده است.

هیات تیراندازی استان همدان امسال با تلاش ریاست این هیات سیدناصر محمودی موفق به جذب اسپانسر مالی شد تا ورزش المپیکی استان با یک پرستیژ کاری بالا رهسپار لیگ برتر باشگاه‌های کشور شود.

رشته‌ای که در چند سال اخیر افتخارات قابل توجهی به دست آورده و تداوم روند فعلی بیانگر این خواهد بود که تیراندازی همدان دوباره می‌تواند خود را به اوج رسانده و در میان ورزش‌های همدان، سری در سرها باشد.

تیراندازی همدان بعد از کشتی، تنها رشته‌ای است که دو دوره پیاپی در المپیک حاضر شده و تداوم این روند می‌تواند تیراندازی را در تاریخ ورزش استان همدان جاودانه کند.

امیدواریم شرایط خوب حاکم بر تیراندازی همدان تداوم داشته باشد و در لیگ برتر هم بانوان تیرانداز بتوانند در حضور تیم‌های قدرتمندی چون نزاجا و مقامت، روی سکو بروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار