رئيس دادگستری بویين‌زهرا:
رئيس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا گفت: مشكل اصلی این شهرستان ورود افاغنه و اتباع بيگانه بوده بدين معنا كه نسبت اتباع بيگانه وارد شده در شهرستان بویین‌زهرا بيش از وسعت و جمعيت است.
کد خبر: ۵۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین یوسفی‌زرومی صبح امروز در دیدار رئیس کل دادگستری استان قزوین با امام جمعه بویین‌زهرا اظهار داشت: دستگاه قضا در این شهرستان با امام جمعه رابطه نزدیک و مثال‌زدنی دارد.

وی ادامه داد: شهرستان بویین‌زهرا باوجود اینکه شهرستانی مذهبی و بومی است با توجه به اینکه در یک کریدور صنعتی واقع شده و با ورود کارگران فصلی و حتی متعلق به شهرهای دیگر که در این شهرستان مقیم شده‌اند، با یکسری مشکلات اجتماعی مواجه است.

رئیس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: مشکل اصلی این شهرستان ورود افاغنه و اتباع بیگانه بوده بدین معنا که نسبت اتباع بیگانه وارد شده در شهرستان بویین‌زهرا بیش از وسعت و جمعیت است.

یوسفی‌زرومی اعلام کرد: به عنوان نمونه طی ماه گذشته 124 نفر از اتباع غیرقانونی دستگیر و به کشورشان  برگردانده شده‌اند که این رقم برای شهرستان بویین‌زهرا بسیار است.

در ادامه امام جمعه بویین‌زهرا عنوان کرد: در بحث رضایت ارباب رجوع از دادگستری شهرستان روند رو به رشدی را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام محمد زرینه تأکید کرد: رضایت مردم رضایت امام(ره) و شهداست بنابراین هر اندازه مردم را راضی نگاه داریم به روح و تفکر بسیجی عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان را باید بیشتر با مقوله دین و نماز آشنا کنیم چراکه پیشگیری بهتر از درمان است نماز بر همه احکام ما تقدم دارد و باید در جامعه پیاده شود.

امام جمعه بویین‌زهرا اظهارداشت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نماز را احیا کنند و هر اندازه این فریضه الهی پررنگ‌تر شود، جوانان و کشور بیمه شده‌اند.

زرینه گفت: تا زمانی که داروها، درمان‌ها، علاج‌های شرعی و دینی و سفارش شده شریعت در جامعه پیاده نشود، این بگیر و ببندها، گزارش‌ها و همایش‌ها خروجی ندارد.

وی مطرح کرد: هر کس به وظیفه خود عمل کند به یقین به انقلاب و نظام کمک کرده چراکه با این عملکرد اعتماد مردم را به نظام و انقلاب بیشتر کرده و بسیجی‌وار عمل کرده است.

امام جمعه بویین‌زهرا بیان کرد: هرچه مردمی‌تر باشیم و در صفوف مردم حاضر شویم خدمتی که ارائه می‌کنیم، مؤثرتر می‌شود.

زرینه یادآور شد: همه مسؤولان باید همواره در میان مردم و در ارتباط با اقشار مختلف باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار