معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان گفت: در راستای ترویج فرهنگی مطالعه ۵۶۷ برنامه در هفته کتاب‌خوانی استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 28 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید دهقانلو در همایش «دوستان قلم در بوستان کتاب» سمنان، ضمن تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه ضروری است چرا که علم و دانش موجب پیشرفت جامعه می شود،بیان کرد: در این راستا طی هفته کتاب و کتابخوانی ۵۶۷برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب کهامسال نخستین جشنواره اهداء کتاب در استان سمنان برگزار شد، عنوان کرد: در این جشنواره قریب به ۳۰۰هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومیاهداء شد.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان از برگزاری نخستین جشنواره سلفی من کتاب و زندگی خبر داد و گفت: شهروندان تا دهم آذرماه فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

دهقانلو با اشاره به این مطلب که برگزاری دوره های آموزشی می تواند در ترویج فرهنگ مطالعه تاثیر گذار باشد، اظهار کرد: در همین راستاکارگاه آموزشی مطالعه و نویسندگی باحضور استاد زارع یکی از نویسندگان استان سمنان در پایان این همایش برگزار می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این همایش با اشاره به این مطلب که دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، گفت: مطالعه غیر درسی برای دانش آموزان ضروری است.

یعقوب قوشچی با اشاره به این مطلب که باید کتاب‌های مفید را مطالعه کرد افزود: مطالعه نه تنها موجب افزایش آگاهی می شود بلکه موجب آرامش روح و خلاقیت ذهنی انسان هم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار