نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه کنونی ما ناشی از عدم شناخت اصول دین و معرفت نسبت به حضرت ولی‌عصر (عج) است.
کد خبر: ۵۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 29 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که صبح چهارشنبه به میزبانی دفتر وی برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت شناخت و معرفت پیدا کردن نسبت به دین برای راهبردهای موفقیت‌آمیز در زندگی هر مؤمن، تأکید کرد: عدم شناخت اصول دین و ولی‌عصر(عج) علت معضلات اجتماعی است.

وی افزود: روی دیگر این سکه آن است که ما معارف الهی، شناخت اهل‌بیت(ع)، به‌خصوص ولی‌عصر(عج) و معرف دینی و احکام اسلامی را ترویج دهیم و شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم لیکن از مسئولان فرهنگی استان سمنان می‌خواهیم تا با برنامه‌ریزی ویژه نسبت به ترویج اصول دین و شناخت نسبت به امام زمان(عج) به‌خصوص در بین نسل جوان جامعه، اهتمام بیشتری داشته باشند.

ضرورت اجرای برنامه‌های ویژه‌در راستای شناخت معارف الهی

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه امروز باید برنامه‌های ویژه‌ای در راستای شناخت معارف الهی داشته باشیم، تأکید کرد: جوانان ما در پناه شناخت اصول دین مبین اسلام که برای هر شیوه زندگی، راهکار و راهبردی را معرفی می‌کند، محفوظ خواهند ماند.

آیت‌الله شاهچراغی ایمان به خدا، اعتقاد به اصول دین و ولایتمداری را مهم‌ترین عامل پیروزی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و تأکید کرد: باید عزمی جدی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه وجود داشته باشد.

وی افزود: مسئولان ما باید در نظر داشته باشند که اگر می‌خواهیم فرهنگ عمومی در کشور اصلاح شود باید اعتقادات مردم نسبت به امام عصر(عج) و ولی زمان را به‌ویژه در بین جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، تقویت کنیم.

همه در قبال ایستادگی برابر توطئه های دشمنان مسئولیم

رئیس شورای فرهنگ عمومی سمنان با تأکید بر اینکه امروز اشاعه فرهنگ دینی و معرفت نسبت به امام عصر(عج) و ولی زمان پادزهر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است، بیان کرد: نباید به دشمن اجازه دهیم با انتشار شبهات دینی و نفوذ فرهنگی اذهان عمومی را منحرف کند.

آیت‌الله شاهچراغی با ذکر این سؤال که راه مقابله با توطئه‌های دشمنان به‌خصوص در حوزه دین و فرهنگ چیست؟، بیان داشت: همه ما در قبال این اصل مهممسئول هستیم لیکن در زمان غیبت ولی‌عصر (عج) همه ما موظفیم از رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مثابه ولی‌فقیه و سکان‌دار کشتی انقلاب پیروی کنیم.

وی افزود: دشمنان حربه‌های متفاوتی برای نفوذ دارند که دو اصل مهم آن شکستن اتحاد، ایمان و اعتقاد مردم ایران محسوب می‌شوند لیکن باید هوشیار و در پناه ولایت‌فقیه، گوش‌به‌فرمان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار