وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور وجود دارد، گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام ۸۰۰ طرح از این تعداد باشیم.
کد خبر: ۵۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 30 November 2017

به گزارش تابناك سمنان، مسعود سلطانی غروب پنج شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، ابراز داشت:این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی ۱۰ الی ۱۵ درصد تنها کلنگ زنی شدند و برنامه ریزی برای افتتاحو به بهره برداری رسیدن آن ها در دستور کار قرار دارد.

مسعود سلطانی فر

وی افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور تکمیل شده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال حدود ۸۰۰ پروژه نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه ۸۰ درصد طرح های ورزشی کشور به بهره برداری برسد، ابراز داشت: ۲۰ ورزشگاه از ۲۵ استادیوم ۱۵ هزارنفره نیمه‌تمام کشور در دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل شده است.

سلطانی فر بیان کرد: این امر نشان دهنده اهتمام دولت به مقوله اتمام پروژه های نیمه تمام با عملیات ساخت بیش از ۶۰ درصد است که در مراکز استان باقی مانده بودند.

وی افزود: تقریباً همه مراکز استان های کشور دارای یک استادیوم حداقل ۱۵ هزار نفری هستند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سایر شهرستان ها نیز ورزشگاه های پنج هزار نفره به دلیل اعتبارات زیاد مورد نیاز در دو مرحله تکمیل و به بهره برداری می رسند که نمونه این امر را امروز در گرمسار شاهد بودیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار