فرمانده سپاه استان سمنان:
به گزارش تابناك سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، با بیان اینکه ۱۲۰ حلقه صالحین در سرخه دایر شده است، گفت: این حلقه های صالحین با حضور اقشار مختلفی از قبیل بسیج محلات، بانوان، طلاب و ... فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۳۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 01 December 2017

به گزارش تابناك سمنان، سردار محمد تقی شاهچراغی شامگاه پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه سرخه به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان، ضمن بیان اینکه امروزه در همه حال مورد هجمه دشمنان هستیم، بیان کرد: حلقه های صالحین یکی از راه های مقابله با هجمه وسیع دشمنان در بخش های مختلف است.

وی افزود: حلقه های صالحین با نقش روشنگرانه خود همواره می کوشند تا با تبیین روش های نفوذ دشمنان، جوانان و اقشارمختلف را نسبت به راه های مقابله با تهدیدات ایمن سازند لذا از این منظر، فعالیت هایشان ارزشی چشم گیر دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان، گفت: کینه و خصومت آمریکا و استکبار جهانی هیچگاه پایان نمی یابد و این کشورهای مستکبر دست از دشمنی با ملت ایران و مسلمانان به دلیل آرمان های اسلامی شان بر نخواهند داشت.

شاهچراغی تاکید کرد: تقویت روحیه جهاد، ایمان، ایثار و شهادت، ارتقاء توان دفاعی و ساماندهی نیروهای انسانی و بسیج برای رسیدن به آمادگی کامل در برابر دشمنان و هجمه های بی وقفه آنها، امری ضروری است.

در این مراسم از تلاش های سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت سرخه تقدیر و بجای وی عباس کاظمی در این سمت، معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار