امام‌جمعه میامی:
امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه وحدت میراث ماندگار امام خمینی(ره) برای ملت ایران اسلامی و مسلمانان منطقه است، گفت: وحدت رمز ایستادگی در برابر استکبار جهانی قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 01 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن بیان اینکه ملت ما با وحدت می‌توانند در برابر دشمنان مستکبر بایستند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) هویت تازه‌ای به ایران اسلامی بخشید که محوریت و میراث این هویت، یکپارچگی و وحدت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور - کراپ‌شده

وی افزود: باید قدردان نعماتی باشیم که از طریق انقلاب اسلامی به کشورمان ارزانی شد که یکی از این نعمات وحدت است.

امام‌جمعه میامی گفت: اگر همه ملت‌های جهان بر محور وحدت حرکت کنند آرامش به کشورهای اسلامی برمی‌گردد و دشمنان نیز قدرت چپاول این کشورها را نخواهند داشت.

صفایی پور بیان کرد: جهان اسلام بداند که تفرقه سم مهلکی برای همه است که دشمنان به دنبال تزریق آن به پیکره کشورهای اسلامی هستند لیکن باید در این حوزه هوشیار بود.

وی در ادامه به سال روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس نیز اشاره کرد و افزود: بهبود معیشت مردم اولویت کار مجلس شورای اسلامی باشد.

بیکاری معضل جوانان کشور است

امام‌جمعه میامی همچنین بیکاری را مهمترین معضل جوانان کشور دانست و بیان کرد: ما معتقد هستیم با یک برنامه‌ریزی جامع و همراهی تمام مسئولان قوای سه‌گانه از صدر تا ذیل می‌توان آثار مخرب این معضل را در جامعه کاهش داد.

صفایی پور همچنین گفت: قانون اساسی یکی از ثمرات جمهوری اسلامی ایراناست و کلیدی‌ترین دست‌آویز مردمی برای مدیریت سالم کشور محسوب می‌شود لیکن از مسئولان و مردم توقع داریم که در رعایت این قانون توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در دیگر بخش سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو نیز افزود: دانشجویان در جامعه اسلامی روحیه جهادی و انقلابی در توسعه علم و دانش داشته باشند تا کشور به سمت پیشرفت حرکت کند.

پیوند عملی بین حوزه و دانشگاه

امام‌جمعه میامی گفت: پیوند عملی بین حوزه و دانشگاه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که امروز باید آن را هرچه بیشتر تقویت کنیم.

صفایی پور در ادامه خواستار اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان میامی در بخش های مختلف عمرانی، درمانی، کشاورزی، آب، راه و ... شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار