دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان
به گزارش تابناک سمنان، دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در استان ۳۶ درصد رشد داشت، گفت: سمنان در حوزه برنامه‌های فرهنگی مبارزه با قاچاق در کشور ممتاز است.
کد خبر: ۵۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 02 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن اسلامی راد صبح شنبه در جلسههماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنانبه میزبانی سالن غدیر استانداری،مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در رونق اقتصاد و تولید داخلی کشور خواند و بیان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری میزان کشفیات قاچاق کالا در استان سمنان به نسبت سال گذشته بالغ‌بر ۳۶ درصد افزایش داشت.

وی با اقدامات تاثیر گذار دولت یازدهم میزان قاچاق از ۲۵میلیارد دلار به۱۲.۵میلیارد دلار کاهش پیداکرد، ابراز داشت: برای کاهش حجم قاچاق کالا به زیر پنج هزار میلیارد دلار نیازمند تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی هستیم.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخل است، ابراز داشت: هر چه اقتصاد در یک کشور پویاتر باشد بیکاری و معضلات اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند لذا با انجام برنامه های فرهنگی در استان سمنان خرید کالای خارجی و قاچاق به میزان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

اسلامی راد سمنان ضمن اظهار اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی مبارزه با قاچاق از رتبه خوبی در بین استان های دیگر دارد که نشان می دهد آموزش می تواند نقش کلیدی را در این حوزه ایفا کند،تصریح کرد: باید برایتحقق این مهم برنامه ریزی های جامع تری صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار