رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان ۱۱ مجروح برجای گذاشت، گفت: در این حوادث پنج نفر جان باختند.
کد خبر: ۵۳۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 02 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه طی دور روز گذشته پنج حادثه جرحی و دو سانحه فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حوادث ۱۱نفر مجروح و پنج نفر جان باختند.

حسن خسروجردی - کراپ‌شده

وی افزود: واژگونی خودروپیکان وانت ظهر پنج شنبه در ۱۰ کیلومتری روستای عباس آباد به سمت میامی مرگ دو سرنشین و مصدومیت کودک چهار ساله را رقم زد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: در حادثه دیگری به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون و برخورد آن با خودرو پراید در محور آزادشهر-شاهرود مرگ در دم راننده خودرو سواری را به همراه داشت که دو نفر از مصدومان این حادثه نیز به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان جان باختند.

خسروجردی با بیان اینکه همه مسیرهای استان سمنان باز و تردد در آن ها روان است، تصریح کرد: با توجه به سرما و برودت هوا نمک پاشی محور فولاد محله-شهمیرزاد انجام شده است اما مسافران نیز برای سفر به جاده های شمالی تجهیزات گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: صرف داشتن تجهیزات نمی تواند ضامن سلامت انسان باشد لذا از رانندگان تقاضا داریم قبل از سفر یکبار بستن زنجیر چرخ را به طور کامل انجام دهند تا در مواقع ضرورت بتوانند از امکانات استفاده کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار