رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان گفت : نبود بازارچه دایمی فروش محصولات مشکل اصلی مجریان طرح اشتغالزایی مددجویان سمنانی است چرا که مهیا شدن این مهم به نوعی حامی مالی آنان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 02 December 2017
به گزارش تابناک سمنان، حجت عرب روز شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود : میزان اعتبار در نظر گرفته سال جاری برای پوشش طرح اشتغالزایی مددجویان سمنان 26 میلیارد ریال بوده که 15 میلیارد ریال آن صرف اجرای 109 طرح اشتغالزایی شده است.

وی با بیان این که مجموع طرح‌های پیش‌بینی شده 160 مورد است، اظهارداشت : اعتبار اجرای این طرح‌ها از منابع امداد و قرض‌الحسنه بانک‌ها با سود کم در اختیار مجریان قرار گرفت و طرح‌های اجرا شده بیشتر در بخش خدمات بوده‌اند.

وی عملکرد این نهاد را در بحث ایجاد اشتغال مددجویان مثبت ارزیابی و اضافه کرد : نسبت به میزان سرمایه‌گذاری درآمد مجریان طرح اشتغالزایی درآمد قابل قبولی است و با هزینه کم شغل مناسبی برای آنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که بیش از 60 درصد مجریان طرح اشتغالزایی سمنان، بانوان بوده‌اند ، ادامه داد : به طور میانگین تاکنون برای 105 نفر مددجو شغل ایجاد شده است.
کمیته امداد استان سمنان در 6 ماهه نخست سال 95، تعداد 162 فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد و 945 میلیون ریال به مددجویان طرح‌های خودکفایی پرداخت کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار