بانوان استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته ششم لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور برای تیراندازان بانوی استان خوش یمن بود، به طوری که تیم هیأت تیراندازی استان قزوین در این رقابت‌ها موفق شد در مجموع دو بخش انفرادی و تیمی عناوین خوبی را کسب کند.

تیم هیأت تیراندازی بانوان استان قزوین در مجموع دو بخش تفنگ و تپانچه موفق شد مقابل رقبای خود عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

بانوان تیرانداز استان که در طول چند سال اخیر نشان داده‌اند در این رشته ورزشی می‌توانند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند، در لیگ برتر هم همواره عناوین خوبی در دو رشته تفنگ و تپانچه کسب کرده و از این حیث نشان داده‌اند که در صورت حمایت هرچه بیشتر مسؤولان از این رشته ورزشی می‌توانند برای این رشته ورزشی در استان کسب افتخار داشته باشند.

گرچه تیم تیراندازی بانوان استان در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کرده، اما شنیده‌ها حاکی است که بانوان تیرانداز در این رشته ورزشی وضعیت خوبی برخوردار نیستند و مشکلات مالی و عدم بودجه مناسب همچنان این تیم را آزار می‌دهد، گرچه تیم تیراندازی مردان استان هم همواره از مشکلات مالی برای حضور در لیگ برتر رنج برده و تا کنون حامی مالی مناسبی برای حمایت از تفنگ به دستان پیدا نشده است.

اتفاقی که می طلبد با همکاری مسؤولان هیأت تیراندازی و مساعدت مسؤولان ورزش استان روند شکل‌گیری یک حامی مالی مناسب برای این تیم‌ها صورت بگیرد، اتفاقی که با وجود بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان نه تنها برای این رشته ورزشی بلکه برای بیشتر هیأت‌هایی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، امکان‌پذیر است.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به درخشش بانوان تیرانداز استان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی اظهار داشت: خوشبختانه بانوان تیرانداز در این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند.

حسین زکی‌زاده افزود: در بخش انفرادی مسابقات تپانچه بادی هانیه رستمیان و زینب طوماری دو تیرانداز استان به ترتیب عناوین دومی و سومی را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: در بخش تفنگ بادی هم رویا صبح‌خیز دیگر تیرانداز استان عنوان سومی را کسب کرد و مهدیه عباسی‌فر در سکوی چهارمی ایستاد.

گفتنی است، هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور در دو بخش تیمی و انفرادی در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار