رئیس هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان گفت : 2 ورزشکار رشته دو و میدانی هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان به مسابقات پارآسیایی امارات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 02 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید ابوالفضل مرتضوی رئیس  هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان گفت : همچنین یک مربی تیم ملی از استان سمنان ورزشکاران ایرانی را در مسابقات پارآسیایی همراهی می کند.

وی اظهارداشت : حمایت مسولان ورزشی نه از باب ترحم بلکه از روی توجه می‌تواند جامعه مستعد ورزشکار معلول و جانبازان سمنان را به سمت درخشیدن در عرصه‌های آسیایی و جهانی سوق دهد.

وی با اشاره به فعالیت 200 ورزشکار سازمان‌یافته رشته های مختلف زیر پوشش این هیات ، تصریح کرد : شماری از ورزشکاران به خاطر تندرستی به ورزش همگانی روی آوردند و تعدادی دیگر در قالب رشته‌های دو و میدانی، تیروکمان ، تیراندازی و والیبال نشسته فعالیت دارند.

وی بیان داشت : این هیات همه تلاشش را برای تحقق راهبرد قهرمان‌پروری بکارگرفته است تا بتواند نام این استان را در میادین ورزشی ملی و جهانی به اهتراز در آورد.

مرتضوی با اشاره به کمبود امکانات فراروی رشته های ورزشی زیر پوشش هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان از مسوولان امر خواستار کمک شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار