سرمربی بارسلونا درباره داوری اظهار نظر عجیبی کرد.
کد خبر: ۵۳۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 03 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، بارسلونا شنبه برای دومین هفته پیاپی در لالیگا به تساوی دست یافت و نتوانست سلتاویگو را شکست دهد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: حریف بازی را خوب شروع کرد و این موضوع به ضررمان تمام شد. یک گل دریافت کردیم و سپس ما بازی را در اختیار گرفتیم. می‌توانستیم جبران نتیجه کنیم اما سلتاویگو در زمان آسیب دیدگی ساموئل اومتیتی به گل مساوی رسید. می‌توانستیم گلزنی کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد:زمانی که دو بر یک پیش افتادیم می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم اما نتوانستیم. سپس اومتیتی آسیب دید و در مقابل حریف بازی را مساوی کرد. پس از این اتفاق چهار موقعیت گل داشتیم که هیچ یک گل نشد.

والورده افزود:ما بارسلونا هستیم و همیشه می خواهیم پیروز شویم. گاهی اوقات کسب سه امتیاز امکان پذیر نمی باشد. این اتفاق در دیدار برابر والنسیا نیز رخ داد. این اتفاق ها در جریان مسابقات طولانی مدت عادی است.
سرمربی بارسلونا در مورد تعویض آندرس اینیستا گفت: او از من درخواست تعویض کرد. امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

سرمربی اسپانیایی در مورد تصمیمات داوری اظهار کرد:همیشه یک تیم دوست دارد تصمیمات بحث برانگیز به نفعش تمام شود و داواران اگر تصمیم اشتباهی می گیرند به نفع تیمش باشد. امیدوارم در تصمیم بعدی داوری اشتباه نکند. من آرام هستم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار