کد خبر: ۵۳۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 03 December 2017

با حضور نماینده گهگلویه بزرگ ،مدیرکل ورزش وجوانان ، فرماندار چرام، امام جمعه سرفاریاب وجمعی ازمسیولین شهرستان و بخش سرفاریاب سالن ورزشی چند منظوره این بخش سرفاریاب به زمین زده شد.

به گزارش کبنا از چرام،در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش وجوانان اظهار داشت : با توجه به وجود استعدادهای خوب در این منطقه فضای ورزشی در زمینی به مساحت۲ هزار متر مربع با زیر بنا۱۴۴۰متری از محل اعتبارات وزارت نفت احداث می شود .

علوی عنوان کرد : اعتبار مورد نیاز برای ساخت این سالن با تخصیص به موقع وپرداخت مبلغبه پیمانکارتحویل داده خواهدشد.

امام جمعه سرفاریاب باانتقاداز بی توجهی مسیولین به بخش سرفاریاب عنوان کرد:مسیولین به حوزه سرفاریاب بی توجه هستند وامیدواریم که این نگاه تغییر یابد.

پزمان افزود:در حال حاضر سالن وزمین ورزشی بلاتکلیف مانده اند اگر قراراست به همین وضع بماند حداقل به کشاورزان تحویل دهید تا دران کاری انجام دهدواستفاده ای ببردچراکه مدت زیادی هست بلاتکلیف وبدون استفاده می باشد.

فرماندار چرام نیز در این مراسم بااشاره توجه ویژه دولت به مناطق کمترتوسعه یافته عنوان کرد:دولت در خدمت رسانی به مناطق محروم وکمترتوسعه یافته توجه ویژه ای دارد که در حال حاضرشاهد کلنگ زنی یکی ازاین پروژه ها هستیم .

پاداش به مدت مسولیت خود اشاره وافزود :دراین مدت در حوزه سرفاریاب به جد پیگیر مشکلات بودم ودرحق مردم کوتاهی نکرده ام والبته حق مردم بیش از این می باشد .

نماینده شهرستانهای چهار گانه باتقدیراز مدیرکل ورزش وجوانان عنوان کرد:برای شادی ونشاط در جوانان این بخش در نظرگرفتن سالن ورزشی برای بانوان وتلاش برای اتمام هرچه سریعتر در یک سال ابنده راخواستارم .

این مسئول اظهار کرد:طی نامه‌ای به آقای زنگنه نارضایتی مردم سرفاریاب را از نبود امکانات مطرح کردیم که خط لوله گاز از این شهر می گذرند و شهروندان این منطقه از امکانات محرومند.

وی افزود: زمین کنار منطقه سالن ورزشی چند منظوره شهر سرفاریاب را میتوانیم چمن مصنوعی بکاریم و بخشدار سرفاریاب و فرماندار چرام به صورت هفتگی از پروژه سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب بازدید کنند.

هاشمی پور باتوصیه به پیمانکارسالن عنوان کرد:امیدوارم کیفیت وزمانبندی واقتصادی کارکردن ر اسرلوحه کارخودقراردهید و در کمترین زمان ممکن شاهدافتتاح باشیم.

وی افزود:زمین ورزشی سرفاریاب را که دیدم خجالت کشیدم وامیدوارم که مدیرکل محترم در حداقل زمان ممکن این مشکل را هم حل نماید .

نماینده کهگیلویه بزرگ به کارهای در حال انجام در سرفاریاب اشاره وعنوان کرد:اب شربگروه سرفاریاب را شبانه سرکشی می کنم جاده باغچه سادات در حال کار هست وگاز رسانی به حوزه سادات را در کوتاهترین زمان انجام خواهم داد.

این مسئول با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی به جاده های شهرستان چرام اشاره و بیان کرد: امروز جاده چرام به دهدشت فعال شده و جاده روستای دمه هم به مناقصه قرار گرفته است و خشبختانه همه پروژه های راهسازی در چرام فعال است.

سیدعبدالله دانشی مسول فرهنگی دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:سرفاریاب در گذشته مظلوم ومغفول واقع شده هست وامیدواریم که نماینده شهرستانهای چهارگانه همین طور که پی گیرمشکلات هستند سرفاریاب را باتوجه به عمق محرومیت مورد توجه ویژه قرار دهد

دانشی عنوان کرد :هاشمی سرفاریاب را احیا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار