تیم استقلال در حالی در آستانه اتمام نیم فصل اول لیگ برتر است که همچنان عنوان ضعیف ترین خط حمله در لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌ است.
کد خبر: ۵۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 04 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، ۳ گلی که شاگردان فیروز کریمی در تیم گسترش فولاد در هفته چهاردهم به تیم سایپا زدند فقط به ضررعلی دایی و تیمش تمام نشد،بلکه باعث شد تا یکبار دیگر عنوان غیر رسمی ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر به تنهایی به تیم استقلال تهران برسد.

در پایان هفته چهاردهم هنوز شمار گل های شاگردان شفردو رقمی نشده و آبی پوشان با ۸ گل و معدل اندکی بیشتر از نیم گل زده به ازای هر یک بازی، ضعیف ترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده‌اند.

عمق فاجعه وقتی بیشتر به چشم می آید که تیم های لیگ برتری و لیگ یکی را در کنار هم و با هم مقایسه می کنیم. با اضافه شدن ۱۸ تیم لیگ یکی به ۱۶ تیم لیگ برتری مشاهده می‌شود آبی پوشان بین مجموع ۳۴ تیمی که در این دو لیگ حضور دارند، تنها از تیم راه آهن که در انتهای جدول لیگ یک قرار دارد بیشتر گلزنی کرده‌اند.

راه آهن در پایان هفته شانزدهم لیگ یک با تنها ۴ گل زده ضعیف ترین خط حمله فوتبال ایران را دارد و بعد از آن این تیم استقلال است که با ۸ گل زده دومین خط حمله ضعیف فوتبال ایران را به خود اختصاص داده است.حتی تیمی مثل صبا که در رده ماقبل آخر لیگ دسته اول قرار دارد هم از آبی پوشان تهران بیشتر گل زده تا فقر گلزنی در استقلال بیشتر به چشم آید.

این در حالی است که استقلالفصل گذشته موفق ترین تیم کشور در گلزنی بود و در تمامی دیدارهایی که در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی انجام داد به جز دو دیدار مقابل تراکتورسازی در نیم فصل دوم و پرسپولیس در نیم فصل اول گلزنی کرده بود و عنوان گلزن ترین تیم فوتبال ایران را به خود اختصاص داده بود.

آبی پوشان در هفته پانزدهم که آخرین هفته از نیم فصل اول است در خانه میزبان سپاهانی هستند که گرچه در امتیاز گیری ضعیف تر از این تیم عمل کرده، اما مثل همه تیم های لیگ برتری از این تیم بیشتر گل زده است. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در ورزشگاه آزادی و به میزبانی آبی پوشان تهران انجام می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: استقلال ، خط حمله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار