نماینده اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 94 ردیف ویژه‌ای برای پرداخت حق و حقوق و مزایای استخدامی‌های استانداری‌ها پیش‌بینی شده و این افراد نباید نگران تامین حق و حقوق خود باشند.
کد خبر: ۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ 16 February 2015

مصطفی ‌افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما مکاتبات و رایزنی‌های مختلفی را با دولت به ویژه منابع توسعه انسانی رئیس جمهور داشتیم تا نسبت به حل مشکلات استخدامی‌های استانداری اقدامات لازم را انجام دهند این افراد به احتمال زیاد از اسفند ماه و به صورت قطعی از فروردین ماه سال آینده مشغول به کار شده و نسبت به تامین حق و حقوق و مزایای آن‌ها نیز در بودجه سال 94 پیش‌بینی لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: تعدادی از کارکنان اوقاف و امور خیریه که با مشکل روبه‌رو شده بودند و جذب و ارتقای وضعیت استخدامی‌ها با تنگناهایی روبه‌رو بود با قولی که معاونت راهبردی رئیس جمهور به همراه معاونت توسعه منابع انسانی داده‌اند امیدواریم در سال آینده مشکلات آن‌ها برطرف شده و آن‌ها نیز به حق و حقوق خود برسند.

عضو مجمع نمایندگان اردبیل گفت: آن‌هایی که در آزمون استخدامی شرکت کرده و اسامی‌شان اعلام شده نیازی به آزمون داخلی در اوقاف وجود ندارد و ادارات اوقاف مکلف هستند مشکل استخدام این افراد را برطرف کنند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: در مورد نیروهای شرکتی ثبت اسناد که سابقه همکاری را با این مجموعه داشته و از محل اجرای طرح کاداستر حق و حقوق و مزایای آن‌ها پرداخت می‌شود قرار شد از سال آینده با تامین اعتبار مستقل وضعیت استخدامی آن‌ها نیز تغییر پیدا کرده و احکام جدید برای آن‌ها صادر شود.

وی به حل مشکل پوشش بیمه‌ای کارگزاران مخابرات نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه قرار شده وزارت فناوری اطلاعات با همکاری تامین اجتماعی نسبت به حل مشکلات کارگزاران مناطق محروم و روستایی و پوشش بیمه‌ای کامل آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مورد بی‌توجهی به پرداخت حق و حقوق بازنشستگان و مستخدمین دولتی را یادآور شد و عنوان کرد: قرار شده است بر اساس دستورالعمل تعیین شده و قانون بودجه سالانه حق و حقوق بیمه برای افراد یاد شده بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده اخذ و نسبت به اعمال آن در دوران بازنشستگی برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار