آیت الله شاهچراغی تأکیدکرد؛
به گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : تقویت تولید داخلی و دستیابی به بازارهای هدف سرمایه گذاری به منظور کاهش آمار بیکاری، مهم ترین راهبرد در اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی در این استان است.
کد خبر: ۵۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی افزود : خرید کالای ایرانی نمونه بارز اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در سمنان است و باید با اصلاح بسیاری از رفتارهای تجمل محور از سوی آحاد جامعه، برای کاهش آمار بیکاری در استان گام برداشت.

وی اظهارداشت : برای افزایش اشتغال در استان باید بسیاری از زیرساخت های سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی اصلاح شود و با این رویکرد می توان طرح جامع اقتصادی مقاومتی را در سمنان اجرایی کرد.

استان سمنان رتبه دوم کشور در کمترین میزان نرخ بیکاری دارد

آیت الله شاهچراغی ادامه داد : باید کاغذ بازی های اداری برای فعال اقتصادی که قصد سرمایه گذاری در سمنان را دارد کاهش یابد و در این امر، همکاری مدیران دستگاه های اجرایی اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد : دولت هم باید در امور مرتبط به خود و نقشی که در زمینه اقتصادی دارد تلاش بیشتری کند تا سرعت کار افزایش یافته و موانع را از پیش روی بردارد.

وی با بیان این که امروز همه ارکان کشور به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند، تصریح کرد: باید شاخص های رشد و ارتقای اقتصادی را افزایش داده و به حداقل ها در این زمینه قانع نباشیم.

آیت الله شاهچراغی بیان داشت : همه باید مراقب سرمایه های کشور باشیم و تلاش کنیم تا از این سرمایه ها و منابع به نفع رشد و ارتقا کشور حداکثر بهره برداری را بکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار