در رشته تفنگ بادي
موفق‌ترين چهره حال حاضر تيراندازي استان قم در رشته تفنگ بادي نماينده قمي‌ها در مسابقات بين‌المللي جايزه بزرگ 2017 اروپا شد.
کد خبر: ۵۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳ 08 December 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که تیم اصلی تیراندازی ایران در هر دو بخش مردان و بانوان هم اکنون در مسابقات آسیایی 2017 ژاپن به سر می‌برد، همزمان تیم دوم ایران راهی رقابت‌های بین‌المللی صربستان شد تا از هفدهم تا نوزدهم آذر ماه در این پیکارها با عنوان جایزه بزرگ بلگراد با حریفان خود رقابت کند.

ملی‌پوشان تیراندازی ایران در حالی راهی قاره اروپا و کشور صربستان شدند که در بخش بانوان مینا روحیان در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان عضو تیم ملی ایران است و در بخش مردان هادی قره‌باغی به عنوان تیرانداز تفنگ بادی بزرگسالان همراه با تیم ملی ایران و سایر تیراندازان اعزام شد.

این در شرایطی است که رقابت‌های تیراندازی بین‌المللی صربستان در شهر بلگراد با عنوان مسابقه جایزه بزرگ تا نوزدهم آذر ماه برگزار می‌شود و 12 تیرانداز از کشورمان در رشته‌های تفنگ بادی، تپانچه بادی و میکس تیمی تفنگ و تپانچه برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.

علاوه بر مینا روحیان و هادی قره‌باغی که نماینده‌های تیراندازی قم در ترکیب تیم ملی هستند، درسا رحمتی، مریم سلیمی، نورا کسری، درسا فدایی و مجتبی قاسم‌آبادی دیگر تیراندازان قم در رشته تفنگ و کیانوش مختاری، مهدی تندری، علی دریا تبار، محمدرسول کدیور و زهره صادقی در تپانچه به مربیگری هانیه خندان و سرپرستی کوروش فرودی راهی این دوره از مسابقات شدند و این دوره از رقابت‌ها با حضور 271 تیرانداز از 17 کشور جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار