رهبر حزب سعادت گفت برای مقابله با فرمان ترامپ درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، باید دولت ترکیه روابط همه جانبه خود را با اسرائیل بطور کامل قطع کند.
کد خبر: ۵۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 08 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایران آنلاین، تمل کارا ملا اوغلو، رهبر حزب سعادت، مردم ترکیه را به تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی، مقابله با فرمان رئیس جمهور آمریکا و حمایت از قدس شریف فرا خواند.

کارا ملا اوغلو تاکید کرد برای مقابله با فرمان ترامپ درباره انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، باید دولت ترکیه روابط همه جانبه خود را با اسرائیل بطور کامل قطع کند.

رهبر حزب سعادت ضمن اشاره به سخنان رجب طیب اردوغان که قبل از صدور فرمان ترامپ درباره قدس گفته بود؛ «اگر ترامپ این فرمان را رسما اعلام کند، ترکیه روابط دیپماتیک با اسرائیل را قطع خواهد کرد»، افزود: دولت ترکیه باید بلادرنگ همکاری سیاسی، تجاری، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و همه نوع همکاری با اسرائیل را قطع و قراردادهای دوجانبه را لغو کند. فرمان ترامپ درباره قدس به منزله ریختن بنزین روی آتش در منطقه است و نتایج وخیمی در بر خواهد داشت. از همه برادران و خواهران در خواست می کنم که روز یک شنبه ساعت 13در «ینی کاپی» استانبول در میتینگ عظیم حمایت از قدس شرکت کنند.

برچسب ها: اسرائیل ، ترکیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار