رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ؛
به گزارش تابناک سمنان، صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان با ارایه تسهیلات رونق تولید و اصلاح بذر تا پایان سال جاری به بیش از 30 میلیون دلار افزایش می یابد.
کد خبر: ۵۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 09 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ارزش صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان در نیمه نخست سال جاری را 15 میلیون دلار اعلام و گفت : سیب، انگور، انجیر و گندم از جمله محصولات کشاورزی صادراتی سمنان است.

در سال 95 بیش از 10 میلیون دلار محصولات کشاورزی از سمنان به خارج از کشور صادر شد.

وی با بیان این که در هشت ماه سال گذشته بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات رونق به 35 واحد تولیدی بخش کشاورزی سمنان پرداخت شد، اظهارداشت: با پرداخت این تسهیلات تا پایان سال جاری برای بیش از چهار هزار نفر اشتغالزایی می شود.

میر عماد تصریح کرد : در سال 92 بیش از 500 واحد تولیدی این استان در بخش کشاورزی نیمه فعال و غیر فعال بود که با ارایه بیش از یکهزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اکنون تمامی این واحدها به چرخه تولید برگشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت : در چهار سال گذشته یک هزار و 500 ادوات کشاورزی، مانند کمباین و تراکتور نوسازی در سمنان نوسازی شد و امسال هم بیش از 180 میلیارد ریال برای نوسازی ماشین های کشاورزی اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود : در 2 همایش سرمایه گذاری جهاد کشاورزی در استان سمنان 34 تفاهم نامه به ارزش 10 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی منعقد شد که 24 طرح آن با پنج هزار و 500 میلیارد ریال در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار