سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان ؛
تعداد ۱۲۰ بسته فرهنگی در بین دانش آموزان نیازمند روستایی بسطام شهرستان شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 09 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا خسروی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان با بیان اینکه این مهم هم‌ زمان با هفته وحدت در استان سمنان انجام‌شده است گفت : این بسته های فرهنگی که شامل کیف و لوازم‌التحریر بود در بین دانش آموزان نیازمند روستایی توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های فرهنگی درمجموع 72 میلیون ریال ارزش داشته که به دانش آموزان نیازمند روستایی منطقه بسطام در شهرستان شاهرود اهداشده است.

به گفته سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان، هر یک از این بسته‌های فرهنگی شامل کیف مدرسه به همراه نوشت‌افزار بوده که ارزش هر یک از این بسته‌ها 600 هزار ریال است.

خسروی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و کمک به افراد نیازمند یکی از برنامه‌های دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های کشور است اظهار داشت : حل مشکلات مردم و به‌ویژه افراد نیازمند از دیگر برنامه‌های دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها است.

وی تصریح کرد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از کمک افراد توانمند به یاری افراد نیازمند بشتابند و مشکلات آنان را رفع کنند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از دیگر برنامه‌ها و اهداف دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها ترویج فرهنگ رضوی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت : ترویج فرهنگ رضوی از طریق اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در استان سمنان انجام می‌شود.

خسروی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور تصریح کرد: این مهم باهدف توسعه خدمات این آستان قدس به مردم سراسر کشور در حال انجام است.


وی با اشاره به راه‌اندازی این دفتر در استان سمنان اظهار داشت : در حال حاضر مقدمات راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها استان سمنان انجام‌شده و دفتر شاهرود افتتاح‌شده و در حال فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار