فرمانده پلیس راه استان سمنان از در آتش سوختن راننده یک تریلی حامل رنگ خوراکی در تصادف با یک خودروی سنگین دیگر در جاده کوهپایه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 11 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از سمنان لاین، سرهنگ خسروجردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصادف حوالی ساعت 6 و 30دقیقه صبح امروز در سرازیری کوهپایه در محور دامغان به سمنان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در این تصادف یک تریلی کشنده که حامل مواد رنگ خوراکی بوده در جاده در حال حرکت بوده افزود: یک تریلی دیگر که حامل روغن سوخته بوده از پشت به آن برخورد می‌کند که در اثر آتش‌سوزی ایجاد شده در رنگ خوراکی متاسفانه راننده آن در آتش می‌سوزد.

فرمانده پلیس راه استان سمنان راننده این تریلی را 32ساله و اهل نظرآباد کرج اعلام کرد و گفت: کارشناسان پلیس علت این تصادف منجر به فوت را بی‌توجهی راننده تانکر حامل روغن سوخته به‌جلو اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان نیز در این ارتباط گفت: به علت وخامت اوضاع و شرایط حادثه و وجود تانکر حامل سوخت درخواست نیروی کمکی شد و همزمان سه دستگاه خودرو دیگر از ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی به همراه 8 نفر آتش نشانو یک تانکر آبرسانی از شهرداری سمنان نیز همزمان به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان با سرعت عمل به چند گروه تقسیم شده و شروع به اطفاء حریق نموده وبا ایمن کردن محل حادثه و هدایت خودروهای عبوری از تصادفات احتمالی دیگر خودروهاجلوگیری کردند.

برچسب ها: جاده کوهپایه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار