استاندارتأکیدکرد؛
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان از این استان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور نام برد و گفت: استان سمنان از نظر امنیتی در سطح بسیار بالایی است.
کد خبر: ۵۳۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 14 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در حاشیه همایش رؤسای کلانتریها وفرماندهان پاسگاههای انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت از ارکان اصلی و اساسی یک زندگی سالم است.

وی با ابراز خرسندی از رتبه اول استان سمنان در تامین امنیت در سطح کشور افزود: استان سمنان هم در ارزشیابی‌های ملی حائز رتبه برتر شده و هم در بین استان‌های هم‌طراز با استان حائز رتبه اول در کشور شده است که جای قدردانی دارد.

استاندار سمنان این توفیقات را نتیجه تلاش نیروهای ناجا برشمرد و تصریح کرد: البته با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر سفر زوار امام رضا(ع) و تردد سالانه 20 میلیون نفر از محورهای استان لازم است در زمینه اصلاح محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدامات بیشتری انجام دهیم که دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این بخش تلاش جدی‌تری را انجام دهند.

خباز، در همایش رؤسای کلانتری‌ها وفرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان نیز اقتدار وعزت را از مهمترین ویژگیهای نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مهربانی وخدمت به مردم یکی از خصوصیات نیروی انتظامی در استان سمنان است.

وی برخورد مناسب به مردم را وظیفه ذاتی همه مسئولان دانست و افزود: باید مردم را مثل خانواده خود بدانیم واگر در جامعه حدود الهی را هم برای متخلفین اجرا می‌کنیم این امر به منظور اصلاح و از سر دلسوزی صورت گیرد.

استاندار سمنان دقت و مراقبت در انجام وظائف قانونی را یکی دیگر از ویژگیهای نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: باید به قانون عمل کنیم و تحت هیچ شرایطی از قانون عدول نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار