معاون کمیته امداد استان سمنان;
معاون کمیته امداد استان سمنان از رشد ۶ درصدی پرداخت صدقه در این استان خبر داد و گفت : بیش از ۲ میلیون تومان صدقه در این مدت جمع‌آوری‌شده است.
کد خبر: ۵۴۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 19 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به گزارش تابناک سمنان، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت : بالغ‌بر 22 هزار و 756 نفر از مجموع جمعیت استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


وی با بیان اینکه صندوق‌های صدقات در معابر شهری و صندوق‌های خانگی ظرفیت مطلوبی برای کمک به نیازمندان این استان دارد افزود: بالغ‌بر 88 هزار صندوق صدقات خانگی در سراسر استان سمنان وجود دارد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در اماکن عمومی، ادارات و غیره بالغ‌بر یک هزار و 685 صندوق صدقات در سایز متوسط وجود دارد اذعان کرد: این در حالی است که بیش از 5 هزار و 300 صندوق صدقات در سایزهای بزرگ در معابر شهری مستقرشده است.


وی با اشاره به رشد 6 درصدیپرداخت صدقه در استان سمنانبیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر 2 میلیارد و 830 میلیون تومانصدقه در استان سمنانپرداخت‌شده است.


قوسی با تأکید بر اینکه این مبلغ برای تأمین بخشی از نیازهای مالی افراد تحت پوشش هزینه می‌شود تصریح کرد: خرید جهیزیه، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان، کمک‌هزینه مسکن و پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان کمیته امداد ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که با جمع‌آوری صدقه در استان سمنان انجام می‌شود.


وی ابراز داشت: این مبلغصدقه جمع‌آوری‌شده در استان سمنانمعادل پرداخت ماهانه 500 تومان صدقه به ازای هر نفر در استان سمنان است.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه از مجموع صدقات جمع‌آوری‌شده در این مدت بالغ‌بر 2 میلیارد و 779 میلیون تومان از محل صندوق‌های صدقات بوده است تصریح کرد: 51 میلیون تومان از این مبلغ از سوی مراکز نیکوکاری، واریز حساب‌های بانکی و سایر راه‌های کمک‌رسانی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار