مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 20 December 2017
به گزارش تابناک : عباس رشیدی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری برای ترویج فرهنگ بازنشستگی پویا و ارتقای سلامتی و نشاط در میان جامعه ذینفعان، دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان تحت پوشش را ۸ تا ۱۱ بهمن ماه امسال در تهران و سایر مراکز استان های کشور برگزار می کند.

رشیدی افزود: این جشنواره همانند سال گذشته، در ۵ رشته ورزشی «شنا» شامل شنای کرال سینه و قورباغه در دو بخش سنی زیر ۶۵ و بالای ۶۵ سال، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برای آقایان و خانم های بازنشسته تحت پوشش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام بازنشستگان ورزشکار و علاقه مند برای حضور در این جشنواره ورزشی از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود، گفت: بازنشستگان می توانند از اول تا ۱۵ دی ماه ۹۶ با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir برای حضور در یکی از رشته های ورزشی پنج گانه در دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری ثبت نام کنند.

رشیدی تاکید کرد: ثبت نام بازنشستگان در این دوره از جشنواره ورزشی صرفاً از طریق ثبت نام اینترنتی صورت می گیرد تا مسوولان امر بتوانند در فرصت یک ماهه، برنامه ریزی لازم را براساس تعداد نفرات و رشته های ثبت نامی انجام دهند. همچنین علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در این جشنواره ورزشی از شرایط مساوی برخوردار هستند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی بازنشستگان کشوری در اردیبهشت ماه امسال، گفت: با وجود محدود بودن زمان و امکانات به ویژه در استان های کشور، این جشنواره ورزشی با مشارکت و استقبال بیش از ۵ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش برگزار شد و پیش بینی می شود که جشنواره دوم با استقبال گسترده تر و انسجام بیشتری همراه شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار