مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی از برگزاری " اجلاس بین المللی جاده ابریشم" در سال ۹۷ به عنوان یکی از برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 23 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در نشست با صاحبان صنایع با اعلام این خبر افزود: این اجلاس یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی تبریز2018 است که در حوزه اقتصاد و صنایع تعریف شده است و در سال آتی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: صاحبان صنایع استان همواره در سربلندی و اعتلای نام تبریز پیشگام و پیشتاز بوده‌اند.

وی در خصوص میزبانی شایسته و مشارکت فعالان حوزه صنعت استان در تبریز 2018 گفت: با توجه به گستردگی حوزه توزیع تولیدات کارخانجات، معرفی تبریز از طریق محصولات و تولیدات صنایع استان بهترین خروجی را خواهد داشت.

آبدار در این خصوص تشریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برخی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان از امکانات خود برای معرفی تبریز 2018 اقدام کرده‌اند و حتی در بسته بندی از صنایع دستی استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به اهمیت جهانی رویداد تبریز 2018 تاکید کرد: باید لوگوی تبریز 2018 و تصاویر جاذبه‌های گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی در بسته بندی محصولات تولیدی استفاده شود.

وی  در پایان گفت: پیش بینی شده است با مشارکت بخش خصوصی گردشگری و صاحبان صنایع، تورهای صنعتی برای سال آتی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :