مدیرکل صدا و سیما مرکز ایلام :
مدیرکل صدا و سیما مرکز ایلام گفت:آگاهی بخشی به آحاد جامعه برای شناخت توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران در جریان فتنه ۸۸ از مهم ترین برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام است.
کد خبر: ۵۴۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 24 December 2017
به گزارش تابناک ایلام  ؛مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: ایجاد فتنه ی ۸۸ ظاهرا بر سر انتخابات ، اما در واقع سناریوی از پیش آماده شده ی دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام  و ولایت فقیه بود.
 
 
شیروی با بیان مواردی از توطئه های رسانه ای نظام سلطه در فتنه ۸۸ افزود:رسانه ی ملی با برنامه ریزی منسجم و بیان وقایع ، نقش خود را در آگاه سازی مردم بخوبی ایفا کرده است.
 
وی گفت :به همین منظور معاونت های مختلف صدا، سیما ، خبرو مجازی رسانه استانی نیز با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی حماسه ۹ دی و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ را بررسی می کنند.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه ویژه برنامه روز بصیرت از ساعت ۱۰ صبح روز نهم دی ماه بصورت زنده و به مدت ۹۰ دقیقه از صدا ی مرکز ایلام ، شنوندگان رادیو ایلام رابا خود همراه  می کند، گفت: استفاده از بیانات مقام معظم رهبری ، بحث کارشناسی در خصوص ابعاد فتنه ۸۸ ، ارتباط با گزارشگران از محل برگزاری مراسم ۹ دی ، پخش گوشه هایی از مراسم ۹ دی و تصنیف های مذهبی از جمله بخش های مختلف ویژه برنامه روز بصیرت است .
 
شیروی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های معاونت سیمای مرکز ایلام افزود :  پخش مراسم روز ۹ دی،پخش سه مستند گرمترین روز سال ، اتحاد شوم و کاک سلیم، پخش فیلم سینمایی ، موشن گرافیک  ، کلیپ، سرود و نماهنگ ، تیزر فراخوان عکس و فیلم از جمله ویژه برنامه هاییست که در کنار برنامه هایی همچون مانگه شو و کودک و نوجوان با موضوع حماسه ۹ دی از قاب سیمای مرکز ایلام ، روی آنتن می رود.
 
 وی همچنین به برنامه های معاونت خبرمرکز ایلام اشاره کرد و گفت:گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان استانی از جمله رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، تهیه ۴ گزارش خبری- موضوعی ،اطلاع رسانی در خصوص برگزاری راهپیمایی روز نه دی و پخش بیش از ۲۵ مورد اخبار و اطلاعیه های ستاد نه دی استان از جمله برنامه های عوامل خبرمرکز ایلام برای  تبیین دستاوردهای حماسه ۹ دی است .
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین با اشاره به اینکه امسال معاونت مجازی رسانه استانی در کنار سایر معاونت های مرکز ایلام آماده انعکاس همبستگی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است , گفت: تهیه و تولید ویدئو کلیپ از راهپیمایی سالهای قبل در استان ، تهیه گیف با موضوع بصیرت افزایی ،پخش زنده گوشه هایی از مراسم نه دی از طریق تلگرام و اینستاگرام ، بارگذاری عکس و عکس نوشت از حضور پر شور مردم استان در راهپیمایی روز بصیرت افزایی از جمله برنامه های معاونت فضای مجازی برای تبیین ابعاد فتنه ۸۸ و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار