رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت: ایجاد نانوایی‌های جدید و بیش از نیاز در کرمانشاه دیگر نانوایی‌ها را به رکود می‌کشاند.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 25 December 2017

به  گزارش تابناک به نقل از تسنیم،اعتضاد علیزاده  اظهار داشت: مسئولان تنها به موضوع اشتغالزایی در موضوع نانوایی توجه دارند در حالی که باید نانوایی‌هایی که به طور واقعی به دنبال اشتغالزایی باشند را حفظ و حمایت کرد و تلاش برای ایجاد نانوایی جدید فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نانوایی‌های جدید سایر نانوایی‌ها را به رکود می‌کشاند و در قبال ایجاد یک نانوایی یک نانوایی باید تعطیل شود عنوان کرد: ایجاد نانوایی جدید تنها سبب ضرر به مملکت و کاهش کیفیت نان می‌شود و اکنون هر گروهی و از هر قشری وارد این صنف می‌شوند و در واقع تأسف‌آور است که تنها به داشتن کارت مهارت اکتفا می‌شود در حالی که این مهارت در عمل وجود ندارد.

علیزاده با بیان اینکه قبل از انحلال شورای آرد نان تعریف خاصی برای نان وجود داشت زیرا یک متولی داشت گفت: اکنون حدود 12 ارگان متولی نان هستند و هر کسی از هر دری مرتبط با آرد و نان سلیقه خود را اعمال می‌کند و نانوا دچار سردرگمی می‌شود و بنابراین باید در این زمینه به اجماع برسیم که مردم نگرانی درباره بی‌کیفیتی نان نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه نانوایان تأمین شوند بسیاری از مشکلات نان به خودی خود رفع می‌شود افزود: بیشترین جرائم در تأمین اجتماعی و تعزیرات حکومتی مربوط به نانوایان است زیرا بی‌عدالتی در آن جریان دارد و چنانچه عدالت رعایت شود هیچ نانوایی به کم‌فروشی و گران‌فروشی روی نمی‌آورد و بنابراین باید تصمیمات واقعی اتخاذ و از شعارها دور شویم.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه با بیان اینکه در سطح استان 13 واحد کارخانه تولید آرد وجود دارد عنوان کرد: هشت واحد آرد را به صورت روزانه 2000 تن به کشور عراق صادر می‌کنند که منطبق با عیار مورد تقاضای طرف عراقی تولید می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار