استاندار سمنان :
استاندار سمنان گفت : استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور دستیابی به اطلاعات آزاد در چارچوب نظام جمهوری اسلامی از وعده های انتخاباتی دکتر روحانی بوده و حق مسلم مردم ایران است.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 26 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت دوازدهم به دنبال عملیاتی کردن تمامی وعده های انتخاباتی خود است و پیمانی که با مردم در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بسته است را فراموش نخواهد کرد. 


وی اظهارداشت : حفظ و احیا کرامت انسانی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به معنی واقعی متجلی شد اما باید پذیرفت در دولت تدبیر و امید این ارزش های رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت. 


وی خاطرنشان کرد : احقاق حقوق ملت در چارچوچوب نظام جمهوری اسلامی ایران همواه از برنامه های اولویت دار مسوولان خدوم این نظام بوده و دولت تدبیر و امید هم در این مسیر حرکت خواهد کرد. 


خباز ادامه داد : استفاده اصولی از شبکه های اجتماعی به منظور ارتقا رشد علمی و آگاهی آحاد جامعه بسیار ارزشمند است و این دولت با حفظ کرامت مردم ایران و طبیعی دانستن برخورداری از اطلاعات آزاد در چارچوب نظام اسلامی، استفاده از این شبکه ها را حق مسلم مردم می داند. 


استاندار سمنان اضافه کرد : باید در رابطه با نقاط ضعف و قوت فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی در ایران اسلامی دیدگاه های کارشناسی و جامع مطرح شود و نمی توان با نظرهای انتقادی و تند، دولت را از اهداف مهمی که به مردم وعده داده است، بازداشت. 


وی تصریح کرد : بازتاب و اظهار نظر مردم در رابطه با لایحه پیشنهادی بودجه 97 در شبکه های اجتماعی در چند هفته گذشته بسیار قابل توجه و ارزشمند بوده است و دکتر روحانی برخورداری مردم از این اطلاعات و بیان دیدگاه ها را حق آحاد جامعه می دانند. 


وی ادامه داد : در دولت تدبیر و امید برنامه های جامعی و موفقی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار، تدوین منشور حقوق شهروندی در کشور عملیاتی شد و باید منتقدان این دولت خدمتگذار واقع بینانه تر نسبت به اقدامات این دولت برخورد کنند. 


استاندار سمنان اضافه کرد : دولت تدبیر و امید بسیاری از مشکلات کنونی که در کشور وجود دارد را از دولت های گذشته به ارث برده است و با همدلی مردم و مسوولان مسیر توسعه اقتصادی در ایران اسلامی هموارتر می شود. 
نتایج تحقیقات مختلف بیانگر آن است که می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از سطوح فردی و اجتماعی به منظور شناسایی مسائل و تعیین راه حل آنها، برقراری روابط اجتماعی، اداره امور تشکیلاتی، سیاست گذاری های عمومی و رهنمون‌سازی افراد در مسیر دستیابی به اهداف استفاده کرد. 


دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران بیست و نهم ماه آذر سال 95 منشور حقوق شهروندی را شامل 23 سرفصل و 120 ماده به همراه ساز و کار اجرا و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی و ارجاعات قانونی مواد آن امضا و رونمایی کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار