دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رقابت سالم و سازنده بین گروه های سیاسی در چارچوب مقررات نظام اسلامی در ایران ضروری است، این امر نقش موثری در تحقق برنامه ها و فعالییت های سیاسی خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 27 December 2017

به گزارش تابناک یزد  محمد نبی حبیبی، سه شنبه شب در آیین تکریم و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد، افزود: رقابت بین احزاب باید برای خدمت بیشتر به نظام و مردم و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام باشد.
وی ادامه داد: اگر رقابت های احزاب و گرایش های سیاسی درون نظام ، به دور از تهمت ها ، قدرت‌ طلبی ها و قانونمندی ها انجام شود، قطعا موجب توسعه و تعالی جامعه و خدمت به مردم ولایتمدار خواهد بود .
این فعال سیاسی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند، تصریح کرد: فعالیت احزاب همراه با بصیرت ، داشتن وحدت و رقابت های سالم سدی در برابر توطئه های آنهاست.
حبیبی افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود تاکید کردند، دشمنان و استکبار جهانی به شدت به دنبال تحقق هدف های شوم شان علیه نظام هستند، باید همه با وحدت و ولایتمداری در برابر توطئه های آنها ایستادگی کنیم .
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این مراسم که تعدادی از فعالان این حزب در استان حضور داشتند، یادآور شد: بدون شک دشمنان انقلاب، مخالف حزب و جناح خاصی در کشور نیستند، بلکه هدف راهبردی و همیشگی آنها همان نابودی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی است.
حبیبی اظهار کرد: تمام نیروهای درون نظام که به اصل انقلاب ، ولایت ، دین و ارزش های نظام اعتقاد دارند باید با همبستگی و به دور از اختلاف برای تعالی کشور و حل مسائل جامعه فعالیت داشته باشند.
این مسوول به توطئه های 38 سال گذشته دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: تحریم و فشار دشمنان با هدف بدبین کردن مردم از دستاوردهای نظام و انقلاب است، بنابراین، هموار مواظب توطئه های استکبار جهانی باشیم .
حبیبی در ادامه به حماسه نهم دی در سال 1388 و فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و داشتن بینش و بصیرت در برابر توطئه های آنها را از سوی مردم و مسوولان خواستار شد.
این فعال سیاسی در ادامه با قدردانی از سید محمد فقیهی ، حسن ملک پور را به عنوان دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد معرفی کرد.
موتلفه اسلامی یکی از قدیمی ترین احزاب سیاسی ایران است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در استان یزد فعالیت دارد.
خانه احزاب استان با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح ‌طلب و مستقل روز 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.
هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان یزد فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار