یکی از واقعیات خبر ، ضمن رعایت اصل صحت ، توجه به جذابیت خبر است که هر از چندگاهی سعی می شود در این خصوص خبرهایی جذاب برای مخاطبان در نظر گرفته شود.آنچه در ادامه خواهید خواند ، 10 خبر از پربازدیدترین خبرهای سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که به ترتیب پر بازدیدی منتشر خواهند شد.
کد خبر: ۵۴۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 30 December 2017

اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز 

سایت تابناک به عنوان پر بازدید ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان دنیا همواره سعی می کند به دور از جانب داری های معمول سیاسی رسانه ها ، فضای رسانه ای خود را در اختیار صاحبنظران چه سیاسی ، چه فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی قرار دهد و با ارائه تحلیل هایی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار آنچه را که در توان دارد برای بهبود وضعیت اطلاع رسانی در اختیار مخاطبان قرار دهد.
سایت استانی تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی رغم استقلال کامل از سایت مرکز ، همواره سعی نموده است خط و مشی تعریف شده ی سایت تابناک(مرکز) را رعایت نماید و در طی دو سال فعالیت خود در کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه را در توان داشته برای صحت و شفافیت در اطلاع رسانی عرضه نماید هر چند نمی تواند ادعای کامل و بی عیب و نقص بودن را بنماید اما همواره در خصوص دادن فضای خبر ، تحلیل و یادداشت به طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی ، سعی نموده تنها محدودیت را برای مطالب توهین آمیز و تشویش کننده اذهان داشته باشد و بجز موارد عنوان شده هیچگونه محدودیتی برای خبر قائل نبوده و نخواهد بود.
یکی از واقعیات خبر ، ضمن رعایت اصل صحت ، توجه به جذابیت خبر است که هر از چندگاهی سعی می شود در این خصوص خبرهایی جذاب برای مخاطبان در نظر گرفته شود.
آنچه در ادامه خواهید خواند ، 10 خبر از پربازدیدترین خبرهای سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که به ترتیب پر بازدیدی منتشر خواهند شد.
1 -سخنان رحیم پور ازغدی سخیف و غیر اخلاقی است
پربازدیدترین خبر این هفته تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مربوط به واکنش روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بود که واکنش هایی در سطح ملی هم داشت . در بخشی از جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، آمده است : بنابراین ادعای سخیف و غیراخلاقی حسن رحیم پورازغدی مبنی بر وجود ((کارگاه های تقویت جنسی و آموزش همجنس گرایی)) را به شدت محکوم کرده وحمایت قاطع خود را از پرسنل خدوم آموزش وپرورش اعلام می داریم.
 
2-جزئیاتی از عملیاتی که ایران در آن شکست خورد  
دومین خبر پربازدید هفته اخیر مربوط به جزئیات و تحلیلی از عملیات کربلای چهار است که توسط یکی از رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی دوران دفاع مقدس منتشر شده است . در بخشی از این خبر آمده است : نا گفته نماند مذاکرات محرمانه ای با مک فارلین نماینده آمریکا در حال انجام بود جهت یکسری محاسبات نظامی که متاسفانه در سیزدهم آبان سال شصت و پنج توسط تعدادی ازنمایندگان مجلس این قضیه سری افشا شد و این جریان بر کلیه تحولات سیاسی نظامی جنگ تاثیر گذاشت. 
3 -از قطع شدن انگشت یک مدیر شهرستانی تا نجات معجزه آسای یک راننده تراکتور + تصاویر
اخبار برخی حوادث در چند روز اخیر در کهگیلویه و بویراحمد ، توانست رتبه سوم پربازدید ترین خبر تابناک کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص دهد. در این خبر برخی حوادث از جمله موضوع قطع شدن انگشت مدیر آبفای شهری ، شهر لنده ، نجات معجزه آسای یک رانده تراکتور در زمین های شیب دار و مصدومیت 10 نفر بر اثر رانندگی و برخی خبرهای دیگر در یک بسته خبری منتشر شده است.
4-اگر تا فردا مشکل حل نشود بر درب اداره شما قفل می زنم!  
چهارمین خبر پربازدید هفته گذشته تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبر مربوط به اولتیماتوم رئیس شورای بخش موگرمون به آب و فاضلاب روستایی در خصوص قطعی آب تعدادی از روستاهای این بخش بود. رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون به دلیل قطعی آب روستاهای بخش موگرمون واکنش نشان داد و در یادداشت ارسالی خود به تابناک ضمن گلایه از عدم همکاری آبفای روستایی اولتیماتوم داد که به عنوان نماینده مردم بر درب این اداره قفل خواهم زد.
5-فرهنگ سرای چرام ، شاید وقتی دیگر!/ مدیرانی که با اولین نقد دست به تلفن می شوند! + تصاویر
 نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر,رسانه و معتمدین شهر چرام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چرام برگزار شد که در این نشست مهمترین دغدغه های مربوط به حوزه ی فرهنگ و رسانه مورد بررسی قرار گرفت. این خبر به عنوان پنجین خبر پر بازدید تابناک کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته بود.
6-اجرای حکم 314 ضربه شلاق برای سه مجرم در دهدشت + تصاویر
اجرای حکم شلاق برای سه متهم در دهدشت توانست به عنوان ششمین خبر در پربازدیدهای تابناک قرار بگیرد. مدیر اجرایی احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهدشت : برای متهم ردیف اول 140 ضربه ، متهم ردیف دوم 100 ضربه و متهم ردیف سوم 75 شلاق حکم صادر شد. 
حملات تند خطبای جمعه در هفته گذشته به موضوع بودجه و عملکرد رئیس جمهور به عنوان هفتمین اخبار پربازدید هفته گذشته بوده است .در خطبه های این هفته نماز جمعه مناطق مختلف استان ، وضعیت گرانی و بودجه سال آینده باعث شد تا دولت روحانی و شخص وی به سیبل حملات تبدیل شود و تقریبا همه ی امامان جمعه با ادبیاتی تند به وی و برنامه هایش حمله کنند تا جایی که از واژه هایی مانند دروغگو استفاده کنند . 
8-پدر و مادرانی که شرمنده فرزندانشان هستند
 رتبه هشتم پر  بازدیدترین خبرهای هفته گذشته مربوط به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از شهرستان گچساران با موضوع گرانی است. در این گزارش خانم سمیرا نصاری به میان مردم رفته و از وضعیت گرانی گزارشی تهیه کرده بود که مورد استقبال خوب مخاطبان تابناک قرار گرفته است.
 این روزها یکی از خبرهای پر چالش در بویراحمد ، موضوع احداث پتروشیمی"دنا بویراحمد" است . صحبت های دیودیده رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص جزء پربازدیدهای تابناک کهگیلویه و بویراحمد بود و این خبر رتبه نهم را به خود اختصاص داد. در این خبر از قول داریوش دیودیده گفته شد : مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا بویراحمد به تعبیر کارشناسان، انقلاب سرمایه گذاری و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد است که در فاز اول برای 1300 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و تا چند برابر این میزان نیز اشتغال در حوزه صنایع پایین دستی و مرتبط با پتروشیمی ایجاد می شود که از هم اکنون پیش بینی می کنیم که این پروژه بحث اشتغال را در استان متحول می کند . 
 دهمین خبر پر بازدید تابناک کهگیلویه و بویراحمد مربوط به چند خبر از کمیته امداد امام خمینی از جمله دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان با فیلی معاون عمرانی استاندار بوده است.
 البته در این خصوص تعدادی از خبرها هم ردیف با خبرهای ششم به بعد مورد توجه مخاطبان تابناک قرار گرفته اند از جمله :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار