به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی عصر جمعه در جمع مردم شهر درجزین به میزبانی مسجد جامع این شهر، گفت: حماسه ۹دی، حامل پیام‌های مهمی برای معاندان داخلی و جهانیان بود.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 29 December 2017

دکترهمتی همچنین، ضمن اشاره به مناسبت ایام منتهی به ۹دی و خردمندانه خواندن خیزش مردم، در بیان اهداف این حرکت، افزود: حماسه ۹دی، حامل پیام‌های مهمی برای معاندان داخلی و جهانیان بود.

Related image

این نماینده مجلس بیان کرد: مهم‌ترین نکته این حرکت آن است که مبنای هر صحبت و حرکتی در کشور، باید قانون باشد و در این مورد اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا باهم تفاوتی ندارند؛ پیام‌های دیگر این حرکت مردمی، لزوم حفظ وحدت و پیروی از ولایت است.

مردم اپوزیسیون را طرد می کنند

وی بابیان اینکه نباید هیچ استثنایی در تصویب و اجرای قانون وجود داشته باشد، گفت: نقد سازنده با در نظر گرفتن منافع ملی و کنار گذاشتن نفع شخصی لازمه هر نظامی است، ولی مردم هرکسی و هر جناحی که با تخریب، دروغ و پرونده‌سازی در گروه اپوزیسیون و جبهه مخالف نظام قرار گیرد را طرد خواهند کرد؛ انتقادات باید مستدل و مستند باشند

لزوم تخصیص اعتبارات از طرف مسئولان

نماینده شهرهای سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: در بودجه امسال، تا ۳۰هزار میلیارد تومان به روستاها و شهرهای زیر ۱۰هزار نفر کشور اختصاص‌یافته است.

وی در این زمینه، گفت: امسال در تعیین اعتبارات، تا ۳۰هزار میلیارد تومان به شهرها و روستاهای زیر ۱۰هزار نفر اختصاص پیداکرده است.

همتی همچنین خواستار نگاه جدی مسئولان درزمینه تخصیص این اعتبارات شد و افزود: باید به برنامه‌ها و طرح‌های قابل بهره‌برداری و اجرا در شهرهای سمنان احصاء شوند تا از اعتبارات بازنمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار