نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس:
نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران توطئه دشمنان و استکبار جهانی که اصل نظام را هدف گرفته بود را خنثی کرد و قدرت پوشالی امریکا رادرمنطقه درهم شکست.
کد خبر: ۵۴۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 29 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی درحماسه بزرگ ۹ دی امروز درکرمانشاه افزود: مردم غیور کرمانشاه همواره درهمه صحنه‌ها حضوری به‌موقع داشته و در برابر انحرافات، هوشیارانه در خط رهبری عمل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد:افراد بی‌بصیرت بازندگان اصلی فتنه ۸۸ هستندو بصیرت نقش مهم و تعیین کننده‌ای در خلق حماسه عظیم ۹ دی داشت و این مردم بودند که با حضور در صحنه اعلام کردند که پای ارزش‌ها، پای انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و از مبانی امام و اصولش و از خط ولایت فقیه فاصله نمی‌گیرند.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس تصریح کرد: مردم در انتخابات سال ۸۸ حضوری چشمگیر داشتند، اما کسانی به‌خاطر کرسی قدرت دست به ناسپاسی زده و شیرینی پیروزی را تلخ کردند که اگر آن حضور میلیونی ملت پای صندوق‌های رای را ارج می‌نهادند قطعاً مایه قوت نظام شده و ایستادگی محکم‌تری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را رقم می‌زد.

حجت الاسلام شیرازی اظهار داشت:مهمترین عامل در شکل‌گیری حماسه بزرگ ۹ دی در اصل، رهبری بی‌نظیر مقام معظم رهبری بوده است که طی آن مردم نیز به تکلیف خود با لبیک گفتن به ندای امام و مقتدایشان عمل کرده و به‌نوعی با ایشان و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعتی دوباره داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس حضور همیشگی ملت را ناشی از احساس مسئولیت آنان دانست و افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی ۸ ساله در برابر تمام دنیای غرب از کشور و آرمان خود دفاع کردند و اکنون نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم پای بیعت خود با رهبری محکمتر از همیشه ایستاده و فتنه گران را کنار می‌زنند.

در پایان این مراسم با قرائت بیانیه‌ای شرکت کنندگان با امام، آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند و اعلام کردند برای حراست از ارزش‌ها و انقلاب تا پای جان در خط رهبری ایستاده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار